Литовська футбольна ліга у комунікаційних вимірах соціальної мережі Facebook: еволюція футбольних переваг

Автор(и)

  • Erikas Pakstys Литовський університет спорту, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2019.177721

Ключові слова:

соціальні медіа, футбол, ліга

Анотація

Загальні положення. Литловська футбольна ліга має самий низький рейтинг у всій Європі.Тому я вирішив проаналізувати, які стратегії використовують великі стратегії використовують литовські великі клуби у соціальній мережі Facebook. Цифрові технології, що базуються на програмному забезпеченні і соціальних мережах, стають все більш ефективними та інтегрованими, викликаючи перетворення у всіх сферах світової економіки. Як показало дослідження, чим більше людей цікавляться футбольним клубом, тим більший прибуток може отримати футбольний клуб. Отримані кошти вони можуть інвестувати у гравців, розвиток клубної інфрастурутури тощо. Зростання технологій зумовлене тим, що соціальні мережі виступають основним інструментом залучення великої кількості прихильників у клубне товариство, відкриває нову наукову стратегію використання соціальної мережі для зростання популярності клубу. Мета даного дослідження - проаналізувати, які стратегії використовують литовські клуби A-league у Facebook, щоб залучити більше прихильників у своє товариство, а також оцінити відношення вболівальників до футбольних клубів литовської футобольної ліги у соціальній мережі Facebook.

Методологія дослідження. Методологія дослідження включає у себе аналіз змісту онлайнових сайтів соціальних мереж литовських футбольних команд і відповіді на 39 питань з метою визначення відношення підписників до аспектів співпраці між футбольними командами у литовській футбольній лізі у Facebook.

Наукова новизна дослідження. Зростання популярності футболу у Литві і в усьому світі дозволяє сканувати все нові способи залучення більшої кількості вболівальників до певного футбольного клубу. Згідно з результатами дослідження очевидно, що футбольні команди, які хочуть залучити найбільшу кількість прихильників, повинні використовувати текстовий чи відео-контент.

Висновок. Надзвийчайно важливо наповнити контент своєї соціальної мережі Facebook, адже потреби підписників задовольняються швидкою і ефективною презентацією спортивних новин. Крім того, більшість підписників намагаються використати фото чи відео контент своєї улюбленої футбольної команди, а не текстовий його варінт.

Біографія автора

Erikas Pakstys, Литовський університет спорту

Студент

Департамент спортивного менеджменту

Посилання

Abosag, I., Roper, S. and Hind, D. (2012). Examining the relationship between brand emotion brand extension among supporters of professional football clubs. European Journal of Marketing, 46. DOI:10.1108/03090561211247810.

Berthon, P., Pitt, L., Kietzmann, J. and McCarthy, I. P. (2015). CGIP: Managing consumer-generated intellectual property. California Management Review, 57(4), 43-62.

Boyd, D. and Elisson, N. (2008). Social network sites: definition, history and scholarship. Journal of computer-mediated communication, 13.

Bilohur, V. (2018). Conceptial sport formation as a sociasystem, social institute and social movement in conditions of globalization. Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhia State Engineering Academy, 73, 13-24.

Christian, V. Baccarella, Tim, F. Wagner, Jan H., Kietzmann and Ian, P. McCarthy. (2018). Social media? It‘s serious! Understanding the dark sida of social media. European Managment Journal, 36, 431- 438.

Kuklyte, J. and Murauskas, V. (2017). Sports fans motivation: interaction is social networks. Mokslas ir praktika. Aktualijos ir perspektyvos, 33-34.

Kietzmann, J. H., Hermkens, K., McCarthy, I. P. and Silvestre, B. S. (2011). Social media? Get serious! Understanding the functional building blocks of social media. Business Horizons, 54(3), 241-251.

Kim, I. and Kuljis, J. (2010). Applying content analysis to Web-based content. Journal of computing and information technology. CIT 18. 369-375p. doi:10.2498/cit.1001924

Kim, D. H., Kwon, E. S., Song, Y. and Sung, Y. (2015). Connecting to the elusive sports fan: Sports fan relationship managment in Facebook. The journal of advertising and promotion research. Vol 4. No. 1. 77-108 p. DOI: 10.14377/JAPR.2015.3.31.77.

Kuvykaite, R. and Piligrimiene, Z. (2013). Communication in social media for company’s image formation. Economics and management, 18 (2).

Kwan, G. C. E. and Skoric, M. M. (2013). Facebook bullying: An extension of battles in school. Computers in Human Behavior, 29(1), 16-25.

Lewis, R. ir Kitchin, P. (2011). New Communications for sport, in M. Hopwood, P. Kitchin and Skinner (Eds). Sport Public Relations and Communication, 187-214.

Lyndon, A., Bonds-Raacke, J. and Cratty, A. D. (2011). College students' Facebook stalking of ex-partners. Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking, 14(12), 711-716.

Madden, M. and Smith, A. (2010). Reputation Management and Social Media – how people monitor their identity and search for others online. Washington, D.C.

Moyer, C. Pokrywczynski and Griffin, R. J. (2015). The Relationship of fans sports-team identification and Facebook usage to purchase of team products. Journal of sports media, vol. 10, number 1. 31-49 p.

DOI: 10.1353/jsm.2015.0001.

Özsoy, S. (2011). Use of new media by Turkish fans in sport communication: Facebook and Twitter. Journal of nationally acknowledged by C.N.C.S.I.S, XI, 2.

Prabhu, S. (2011) Social media in sports communication marketing essay. Batch Rol, 203.

Rosenberger, P.J., Yun, J. H., Raham, M. M., De Oliveira and M.J. Kocher, S. (2015). Investigating motivation drivers of attitudinal and behavioural fan loyalty in Brazil: football verus other sports. Konferencija: 50 Asamblea Anual de Cladea 2015 - Consejo Latinoamericano de Escuelas de Administración, 1-13.

Roulin, N. (2014). The influence of employers' use of social networking websites in selection, online self-promotion, and personality on the likelihood of faux pas postings. International Journal of Selection and Assessment, 22(1), 80-87.

Suguencia, L. O., Herman, D., Marzano, G., Rodak, P. (2017). The role of social media in sports communication management: an analysis of Polish Top League team’s strategy. Procedia Computer Science, 104.

Tsai, W. and Men, L. (2013). Motivations and antecedents of consumer engagement with brand pages on social networking sites. Journal of Interactive Advertising, 13, 76–87. doi:10.1080/15252019.2013.826549 .

Valackienė, A. (2004). Sociologinis tyrimas: vadovėlis. Kaunas: Technologija.

Vale, L.and Fernandes, T. (2017). Social media and sports: driving fan engagment with football clubs on Facebook. Journal of strategic marketing vol. 26. 37-55.

Van, Dijck, J. (2009). Users like you? Theorizing agency in user-generated content. Media, Culture & Society, 31(1), 41-58.

Zrakova, D., Ferenc, P. and Adamik, R. (2017). Online reputation in sports organization. 8th Comparative European Research. 20-23.

Kuzma, J. and Bell, V. (2014) A Study of the Use of Social Media Marketing in the Football Industry. Journal of Emerging Trends in Computing and Information Sciences. 728-738.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-09

Номер

Розділ

Філософія культури