Упровадження інформаційних технологій у процес викладання іноземної мови у вищих навчальних закладах

Автор(и)

  • Л. С. Дзевицька Криворізький економічний інститут Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана (Кривий Ріг, Україна), Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2017.102093

Ключові слова:

інформаційні технології, іноземна мова, застосування інформаційних технологій, педагогіка, викладання іноземної мови

Анотація

Розвиток методів і шляхів викладання іноземної мови студентам у вищих навчальних закладах не втрачає актуальності через необхідність випуску кваліфікованих кадрів. Предметом дослідження є методи та шляхи викладання. Мета – підвищення професійної компетентності викладачів через використання нових методів та шляхів викладання матеріалу. Наукова і практична значущість статті полягає у використанні запропонованих чітких підходів до використання інформаційних технологій у процесі викладання іноземної мови у вищих навчальних закладах, спрямованих на підвищення рівня сприйняття студентами викладеного матеріалу й розвитку відповідних мовних навичок. На основі узагальнення вітчизняного й зарубіжного досвіду пропонується упровадження нових інформаційних технологій в освіту як частини цілісного компоненту освіти, тобто бути обов’язковими для всіх національних ВНЗ. На практиці це сприятиме удосконаленню шляхів викладання, що вплине на випуск кваліфікованих кадрів

Біографія автора

Л. С. Дзевицька, Криворізький економічний інститут Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана (Кривий Ріг, Україна)

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних та ділової української мов

Посилання

Barieva A. A. Vnedrenie sovremennih informatsionnih tehnologij v obrazovatelnij protses // Aktualnie voprosi sovremennoi pedagogiki: materiali VI Mezdunar. nauch. konf. (Ufa, march 15). – Ufa: Leto, 2015. – Pp.228-230.

Gorbunova L. I., Subbotina E. A. Ispolsovanie informatsionnih tehnologij v protsese obuchenija // Molodoi uchenij. – 2013. — №4. Pp. 544-547.

Kyvliuk O.P. Globalisatsija ta informatisatsija osviti v predmetnomu poli filosofii osviti / O. Kyvliuk// Humanitarnij visnik Zaporizkoji derzavnoji ingenernoji akademiji [zb. nauk. pr.] – Zaporijya: ZDIA, 2014. - vipusk №57. - Pp.192-200.

Pugachev V.M., Gazenaur E. G. Rol informatsionnih technologiy v nauke i obrazovanii // Vestnik kemerovskogo gosudarstvennogo universiteta – vipusk №3 - 2009 – Pp. 31-34.

Sadikova R. S. Interaktivnie metodi ovuchenija ß trebovanie vremeni // Aktualnie problemi humanitarnih i estestvennih nauk. 2014. № 2.

Clijsters W., Verjans M. Olyfran.com: pour jouer avec le fransais // FDLM – Cle international – Paris, 2002. – № 323. – Pp. 37-38.

Durel F., Winnicka K. Ecriture creative en ligne: un roman par courriels // FDLM – Cle international. – Paris, 2002. – № 322. – Pp. 36-37.

Henri F., Lundgren-Carol K. Apprentissage collectif et nouvelles technologies / Les nouvelles technologies // FDLM – Cle international – Paris, 2002. – № 326. – Pp. 27-28.

Malin F. Creer un webzine // FDLM – Cle international – Paris, 2002. – № 332. – Pp. 31-33.

Torres M.-H. C. L’enseignement а distance et visioconference // FDLM – Cle international. – Paris, 2002. – № 323. – Pp. 31-32.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-22

Номер

Розділ

Соціальна філософія та філософія історії