Гострі кути реалізації концепції «Нової української школи» у дискурсі ідеї глобальної освіти

Автор(и)

  • Гао Вейчжень Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ, Україна), Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2017.102142

Ключові слова:

навчальний заклад, керівник, вчитель-предметник, освіта, соціальний інститут, соціальна система, нова українська школа, евалюація

Анотація

Розглядаються невідкладні організаційні заходи, які керівники  середньо освітніх навчальних закладів мають покласти в основу механізму реалізації концепції «Нова українська школа». Звернуто увагу на першочергове вирішення низки проблем менеджменту освіти, а саме на: 1) структурно-організаційні, 2) структурно-функціональні (технологічні), 3) кадрові, 4) підтримки самодіяльності учнівського контингенту. Подано порівняльний аналіз між освітою як соціальним інститутом і соціальною системою; «розведено» поняття «евалюація» і «управління знаннями» як алгоритмами прямого і опосередкованого управління освітою

Біографія автора

Гао Вейчжень, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ, Україна)

Аспірант

Посилання

Horbunova L.S. Filosofiya transformatyvnoyi osvity dlya doroslykh: universytet·sʹki stratehiyi i praktyky: monohrafiya. – Sumy: Universytet·sʹka knyha, 2015. – 710 s.

Kovalʹchuk H.O. Aktyvizatsiya navchannya v ekonomichniy osviti: Navch. posib. / H.O. Kovalʹchuk. – Vyd. 2-he, dop. – K.: KNEU, 2003. – 298 s. [Elektronnyy resurs]. – Rezhym dostupu: http://readbookz.com/book/220/8572.html.

Kul'nevich S.V. Pedagogika samoorganizatsii: fenomen soderzhaniya: Monografiya / S.V. Kul'nevich. – Voronezh: VGPU, 1997. – 230 s.

Naydenova Ē.Ē. Laboratoriya pedagogicheskikh izmereniy - kod dostupa http://www.itiprao.ru/lab- lpi.html.

Pedagogicheskoye obrazovaniye v universitete: kontekstno-biograficheskiy podkhod: Monografiya/ Pod red. AL. Gavrikova, M.N. Pevznera. Velikiy Novgorod: NovGU im. Yaroslava Mudrogo, 2001.

Proekt Zakonu Ukrayiny “Pro osvitu” №3491-d vid 04.04.2016.

Upravleniye znaniyami: Khrestomatiya. 2-ye izd. / Per. s angl. pod red. T. Ye. Andreyevoy, T. YU. Gutnikovoy; Vysshaya shkola menedzhmenta SPbGU. SPb.: Izd-vo «Vysshaya shkola menedzhmenta», 2010. — khkhkh + 514 s. – S.KH-KHÍ.

Кizlik B. Measurement, Assessment and Evaluation in Education – код доступа http://www.adprima.com.measurement.htm

McBride B., Schostak Jh. An Introductory to Qualitative Research // URL: http://www.enquirylearning.net/ ELU/Issuses/Research/Res1.html

Oosterhof A. Developing and Using Classroom Assessment. Upper Saddle River, 2003.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-22

Номер

Розділ

Філософія освіти