Формування моделі інноваційного розвитку організації як умова процесу соціальних змін

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2018.130759

Ключові слова:

інновації, інноваційний процес, процес соціальних змін, дифузія інновацій, інноваційні технології, інноваційна організація

Анотація

Актуальність теми дослідження в тому, що проблема упровадження інновацій та їх дифузія набуває у сучасних умовах великого значення, так як від їх впровадження залежить процес соціальних змін. Керівник повинен розробляти етапи упровадження інновацій, акцентувати увагу на тих агентах змін, які зможуть упроваджувати інновації і сприяти розширенню меж їх упровадження, які проникають в усі сфери життєдіяльності – від прийняття рішень до маркетингу, комунікацій, які детермінують процес соціальних змін в організаціях. Проблема дослідження в тому, що для ефективного управління слід відпрацювати надійні механізми подолання відсталості управління і переходу до нового – інноваційно-стратегічного управління, в основі якого дифузія інновацій і втягнення у цей процес все більшої кількості людей та управлінців. Висувається гіпотеза, що процес впровадження інновацій у практику управлінської діяльності посилить самоорганізуюче начало, подолання нестабільності організацій і перехід їх на більш високий якісний рівень управління. Задача дослідження – проаналізувати модель інноваційного розвитку організації, яка дозволила б успішно управляти цією організацією. Методологія дослідження зводиться до сукупності методів – системний, структурно-функціональний, синергетичний, які дозволяють проникнути в сутність інновацій, їх види і структуру, вирішити проблеми організації, упровадити інноваційні технології та просунути організацію на рівень інноваційного розвитку. Результат дослідження – формування моделі інноваційної організації, яка займає тривалий час, розрахований на певні етапи її просування до рівня інноваційності. Висновки. Дана модель інноваційного розвитку організації, наявність керівників як агентів інноваційних змін, розробка моделі інноваційного менеджменту, в основі якого інноваційні технології та дифузія інновацій на всі рівні управління

Біографія автора

Е. В. Старовойт, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Доктор філософських наук, доцент кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності

Посилання

Andrûkajtene, Regina, Voronkova, V. G., Kyvliuk, O. P. Nikitenko, V.A. (2017). Stanovlenie s razvitie smart-society as vysokorazumnogo, vysokotehnologičeskogo, vysokointellektualnogo // Humanities Bulletin of Zaporizhzhie State Engineering Academy. Issue. 71. 17-25 [in Russian].

Voronkova, V.G. (2012a). Formation of synergistically-reflexively model samoupravlìnskogo society: civìlìzcaìjni context // Humanities Bulletin of Zaporizhzhie State Engineering Academy. Issue 49. 17-28 [in Ukrainian].

Valentina, Voronkova, Marina, Maksimenyuk, Vitalina, Nikitenko (2016b). Humanistic management in the context of phylosofic anthropology: human dimension // A new paradigm: the National Pedagogical University named after m. Dragomanov National Pedagogical University. Kiev. Issue 129. 64-76 [in English].

Everett, M. Rogers (2009). Diffusion of innovations/lane. with the English. Basil Stark. Ps: Look. House "Kyiv-Mohyla Academy". 591 s. [in Ukrainian].

Kravchenko, M.I. (2012). An analysis of the categories of employment potential in the context of the kategoryj workforce, human potential, human capital and human resources // Humanities Bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy. Issue. 51. 124-131 [in Ukrainian].

Lèndri,, H. (2014). Creative garden. M.: Classic Collection XXI. 400 s. [in Russian].

Krajnìk, O.M.(2015). Improvement of marketing activities using external investment in the LLC Ice Zaporizhzhya//Journal of economic reforms. Issue 2. 85-90 [in Ukrainian].

Krajnìk, О. М. (2015). Risk management as a tool for regulating economic behaviour of the subjects in modern conditions//investments: practice and experience. № 10. 28-31[in Ukrainian].

Maksimenûk, M.Yu. (2015). Organization as an object of public administration: a theoretical and methodological dimensions // Humanities Bulletin of Zaporizhzhie State Engineering Academy. Issue. 63. 234-248 [in Ukrainian].

Oleksenko, R. I. (2015). The impact of communications on the value guidance of personality // Humanities Bulletin of Zaporizhzhie State Engineering Academy. Issue. 62. 65-73 [in Ukrainian].

Sinâêva, l. V., Oleksenko, R. I., Plaksìna, I. M. (2007). Environmental problems and their solutions // Bulletin of the Sumy national agricultural University. № 4. 12-15 [in Ukrainian].

Oleksenko, R.I. (2013). Filosofiâ obrazovaniâ as neotemlemyj factor èkonomičeskogo development society // Sociosfera. № 3. 19-26 [in Russian].

Oleksenko R.I. (2010 c). Management of productivity in enterprises. K.: Agrosvit. № 11. P.46 – 48 [in Ukrainian].

Oleksenko, R. I., Molodičenko, V.V. (2017). Conceptual priorities formation of the modern human economic // Humanities Bulletin of Zaporizhzhie State Engineering Academy. Issue 70. 164-175 [in Ukrainian].

Sergienko, T.I.. (2012). Human resources management at the enterprise in the system of modern management//Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhia State Engineering Academy: Issue 51. 102-108 [in Ukrainian].

Sergienko, T.I. (2012). Conflicts in the team and the Manager's role in solving them//Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhia State Engineering Academy: scientific papers. Issue 48. 236-242 [in Ukrainian].

Staržinskij, V. P., Cepkalo, V.V. (2016). On the way to the society of innovation. Minsk: RIVŠ. 446 s. [in Russian].

Starovoit, O.V. (2017). Formuvannaâ of the innovative principles of the concept of information and cultural management in the context of interdisciplinary space // Humanities Bulletin of Zaporizhzhie State Engineering Academy. Issue. 71. 76-82 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-10

Номер

Розділ

Філософія економіки та управління