Імідж як базова категорія корпоративної культури
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2014.22716Ключові слова:
корпоративна культура, імідж організації, громадські зв’язки, корпоративна відповідальністьАнотація
У статті розкриваються іміджеві результати діяльності організації, засоби реклами та комунікації, особливості розвитку громадських зв’язків. Досліджено шляхи та вимоги до формування іміджу та довіри до організації, їх вплив на зростання продажів, покращення репутації та імені підприємства. Автором визначено особливості корпоративної відповідальності організацій, їх відмінність відповідно до корпоративної індивідуальності, відображеної в діяльності організацій, окреслено основні вимоги до формування іміджуПосилання
Гольман И.А. Практика рекламы. Десять уроков для советского бизнесмена [Текст] / И.А. Гольман, Н.С. Добробабенко. – Новосибирск: Интербук, 1991. – 141с.
Виханский О.С. Стратегическое управление [Текст] / О.С. Виханский. – М.: Гардарика, 1999. – 292с.
Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер; [пер. с англ.]. – М.: Ростинтэр, 1996. – 704с.
Шепель В.М. Управленческая антропология: Человековедческая компетентность менеджера [Текст] / В.М. Шепель. – М.: Народное образование, 2000. – 544с.
Корпоративный имидж: технологии формирования для максимального роста бизнеса [Текст] / А.В. Ульяновский; [изд. 2–е дораб.]. – М.: Эксмо, 2008. – 400с.
Golman I.A. Praktika reklamy. Desyat urokov dlya sovetskogo biznesmena [Tekst] / I.A. Golman, N.S. Dobrobabenko. – Novosibirsk: Interbuk, 1991. – 141s.
Vihanskiy O.S. Strategicheskoe upravlenie [Tekst] / O.S. Vihanskiy. – M.: Gardarika, 1999. – 292s.
Kotler F. Osnovy marketinga [Tekst] / F. Kotler; [per. s angl.]. – M.: Rostinter, 1996. – 704s.
Shepel V.M. Upravlencheskaya antropologiya: Chelovekovedcheskaya kompetentnost menedzhera [Tekst] / V.M. Shepel. – M.: Narodnoe obrazovanie, 2000. – 544s.
Korporativnyy imidzh: tehnologii formirovaniya dlya maksimalnogo rosta biznesa [Tekst] / A.V. Ulyanovskiy; [izd. 2–e dorab.]. – M.: Eksmo, 2008. – 400s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 М. Й. Дмитренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)