Імідж як базова категорія корпоративної культури

Автор(и)

  • М. Й. Дмитренко Черкаський інститут банківської справи УБС НБУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2014.22716

Ключові слова:

корпоративна культура, імідж організації, громадські зв’язки, корпоративна відповідальність

Анотація

У статті розкриваються іміджеві результати діяльності організації, засоби реклами та комунікації, особливості розвитку громадських зв’язків. Досліджено шляхи та вимоги до формування іміджу та довіри до організації, їх вплив на зростання продажів, покращення репутації та імені підприємства. Автором визначено особливості корпоративної відповідальності організацій, їх відмінність відповідно до корпоративної індивідуальності, відображеної в діяльності організацій, окреслено основні вимоги до формування іміджу

Біографія автора

М. Й. Дмитренко, Черкаський інститут банківської справи УБС НБУ

Кандидат філософських наук, доцент, завідувач кафедрою соціально-гуманітарних дисциплін

Посилання

Гольман И.А. Практика рекламы. Десять уроков для советского бизнесмена [Текст] / И.А. Гольман, Н.С. Добробабенко. – Новосибирск: Интербук, 1991. – 141с.

Виханский О.С. Стратегическое управление [Текст] / О.С. Виханский. – М.: Гардарика, 1999. – 292с.

Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер; [пер. с англ.]. – М.: Ростинтэр, 1996. – 704с.

Шепель В.М. Управленческая антропология: Человековедческая компетентность менеджера [Текст] / В.М. Шепель. – М.: Народное образование, 2000. – 544с.

Корпоративный имидж: технологии формирования для максимального роста бизнеса [Текст] / А.В. Ульяновский; [изд. 2–е дораб.]. – М.: Эксмо, 2008. – 400с.

Golman I.A. Praktika reklamy. Desyat urokov dlya sovetskogo biznesmena [Tekst] / I.A. Golman, N.S. Dobrobabenko. – Novosibirsk: Interbuk, 1991. – 141s.

Vihanskiy O.S. Strategicheskoe upravlenie [Tekst] / O.S. Vihanskiy. – M.: Gardarika, 1999. – 292s.

Kotler F. Osnovy marketinga [Tekst] / F. Kotler; [per. s angl.]. – M.: Rostinter, 1996. – 704s.

Shepel V.M. Upravlencheskaya antropologiya: Chelovekovedcheskaya kompetentnost menedzhera [Tekst] / V.M. Shepel. – M.: Narodnoe obrazovanie, 2000. – 544s.

Korporativnyy imidzh: tehnologii formirovaniya dlya maksimalnogo rosta biznesa [Tekst] / A.V. Ulyanovskiy; [izd. 2–e dorab.]. – M.: Eksmo, 2008. – 400s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-11

Номер

Розділ

Філософія