Жан Бодрійяр про рекламу та споживання
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2014.22725Ключові слова:
споживання, «суспільство споживання», реклама, симуляція, симулякрАнотація
У статті дається аналіз місця та ролі видатного французького філософа Ж. Бодрійяра у світовому філософському дискурсі, наводяться та порівнюються різні точки зору стосовно значимості його ідей та концепцій для сучасних філософських розмислів. Відзначається, що одним з безперечних досягнень мислителя є розробка концепту «суспільство споживання», що зумовлено умовами глобалізації та інформаційної революції, становленням ринкової економки, інтенсифікацією міждержавних культурних зв’язків, виникненням «стимуляційної реальності». Представлено теоретичні і праксеологічні основи формування концепції «суспільства споживання» та розкрито роль реклами у сучасному споживацькому дискурсіПосилання
Постмодернизм. Энциклопедия. – Мн.: Интерпрессервис, 2001. – 1040 с.
Маньковская Н.Б. Эстетика постмодернизма / Н. Маньковская. – СПб.:Алетейя, 2000. –347 с.
Дьяков А.В. Жан Бодрийяр: Стратегии «радикального мышления» / Под ред. А. С. Колесникова / А. Дьяков. – СПб.: Изд-во С.-Петербургского ун-та, 2008. – 357 с.
Коул С.Дж. // Хора. – № 1–2. – 2010. – С.57–70.
Леш С. Соціологія постмодернізму / С. Леш. – Львів: Кальварія, 2003. – 343 с.
Postmodernizm. Entsiklopediya. – Mn.: Interpresservis, 2001. – 1040 s.
Mankovskaya N.B. Estetika postmodernizma / N. Mankovskaya. – SPb.: Aleteyya, 2000. –347 s.
Dyakov A.V. Zhan Bodriyyar: Strategii «radikalnogo myishleniya» / Pod red. A. S. Kolesnikova / A. Dyakov. – SPb.: Izd-vo S.-Peterburgskogo un-ta, 2008. – 357 s.
Koul S.Dzh. // Hora. – № 1–2. – 2010. – S.57–70.
Lesh S. Sotsіologіya postmodernіzmu / S. Lesh. – Lvіv: Kalvarіya, 2003. – 343 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Н. О. Зінченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)