Жан Бодрійяр про рекламу та споживання

Автор(и)

  • Н. О. Зінченко ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія», Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2014.22725

Ключові слова:

споживання, «суспільство споживання», реклама, симуляція, симулякр

Анотація

У статті дається аналіз місця та ролі видатного французького філософа Ж. Бодрійяра у світовому філософському дискурсі, наводяться та порівнюються різні точки зору стосовно значимості його ідей та концепцій для сучасних філософських розмислів. Відзначається, що одним з безперечних досягнень мислителя є розробка концепту «суспільство споживання», що зумовлено умовами глобалізації та інформаційної революції, становленням ринкової економки, інтенсифікацією міждержавних культурних зв’язків, виникненням «стимуляційної реальності». Представлено теоретичні і праксеологічні основи формування концепції «суспільства споживання» та розкрито роль реклами у сучасному споживацькому дискурсі

Біографія автора

Н. О. Зінченко, ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія»

Кандидат філософських наук, викладач кафедри філософії та суспільних наук

Посилання

Постмодернизм. Энциклопедия. – Мн.: Интерпрессервис, 2001. – 1040 с.

Маньковская Н.Б. Эстетика постмодернизма / Н. Маньковская. – СПб.:Алетейя, 2000. –347 с.

Дьяков А.В. Жан Бодрийяр: Стратегии «радикального мышления» / Под ред. А. С. Колесникова / А. Дьяков. – СПб.: Изд-во С.-Петербургского ун-та, 2008. – 357 с.

Коул С.Дж. // Хора. – № 1–2. – 2010. – С.57–70.

Леш С. Соціологія постмодернізму / С. Леш. – Львів: Кальварія, 2003. – 343 с.

Postmodernizm. Entsiklopediya. – Mn.: Interpresservis, 2001. – 1040 s.

Mankovskaya N.B. Estetika postmodernizma / N. Mankovskaya. – SPb.: Aleteyya, 2000. –347 s.

Dyakov A.V. Zhan Bodriyyar: Strategii «radikalnogo myishleniya» / Pod red. A. S. Kolesnikova / A. Dyakov. – SPb.: Izd-vo S.-Peterburgskogo un-ta, 2008. – 357 s.

Koul S.Dzh. // Hora. – № 1–2. – 2010. – S.57–70.

Lesh S. Sotsіologіya postmodernіzmu / S. Lesh. – Lvіv: Kalvarіya, 2003. – 343 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-11

Номер

Розділ

Філософія