Ефективна міжособистісна комунікація як підгрунтя якісної PR-діяльності

Автор(и)

  • Ольга Георгіївна Богуславська Запорізька державна інженерна академія, Запоріжжя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.78504

Ключові слова:

Паблік Рілейшнз (PR), , функції комунікації, класифікація комунікацій, комунікативна модель, канали (засоби) комунікації, об'єктивні бар'єри комунікації, суб'єктивні бар'єри комунікації, зворотний зв'язок

Анотація

Паблік Рілейшнз (PR) - це діяльність, що здійснюється на протязі значного проміжку часу, за конкретним планом для забезпечення гармонійної взаємодії між організацією (особою) і її громадськістю з метою формування (посилення) "ситуації успіху". Основою і сутнісним змістом PR-діяльності є комунікація.

Комунікація як сфера наукового знання має тривалу історію і постійну актуальність. Про це свідчить, наприклад, той факт, що термін "комунікація" - має значну кількість визначень, які трансформовані від лат. "сommunicatio" - повідомлення, передача і від "communicare" - робити загальним, розмовляти, пов'язувати, повідомляти, передавати.

В цілому, комунікація - це соціально обумовлений процес передачі і сприйняття інформації в умовах міжособистісного і масового спілкування за допомогою різних каналів комунікації та різних комунікативних засобів. На практичному ж рівні, комунікація - це обмін інформацією між двома або більшособами, з обов'язковою наявністю зворотного зв'язку

Біографія автора

Ольга Георгіївна Богуславська, Запорізька державна інженерна академія, Запоріжжя

Кандидат філософських наук, доцент кафедри менеджменту організацій та управління проектами

Посилання

Baglai V. V. In risk communication and public rilejšnz in crisis // Social tehnologii: aktual′nye problems of theory and practice. - K., 2006. - Issue 29. -S. 16-26.

Bebyk V. M. In information and communication management in a global society: psychology, technology, engineering public rilejšnz / Interregional Academy of personnel management. - K. : Interregional Academy of personnel management, 2005. - 440 p.

Sèm Blèk. An Affirmation. - M.: Nineveh, 2002-202 s.

Pocheptsov G. G. Pablìk relations: Navč. posìb. for Stud. viŝ. navč. zakladìv. - K. : Znannia"(knowledge), 2000.- 506 s.

Tikhomirov E. B. Pablìk relations globalìzovanomu have svìtì. -K. : Scientific-vidavničij Center "our culture I science", 2004. - 489 s.

Tomilov V. V. Culture Organization of international communications. St. Petersburg : "encyclopedia of marketing", 2003.

Voronkova V. G. Formation of the image of the "I" and the choice of the person itself in terms of turnover of the human being as a problem of philosophical reflection / V.G. Voronkova // The man in the face of vicissitudes and cultural space: a spiritual and practical dimension: materials of the international scientifically-practical Conference (3-4 June 2016). Part 1. The conceptual scheme of the movement of the personality in the semantic spaces self-determination /ed.-uporâdn.: R. I. Oleksenko, M. V. Budko. -Melitopol: Publishing MDPU. B. Khmelnitsky, 2016.- p. 60-64.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-29

Номер

Розділ

Філософія