Ефективна міжособистісна комунікація як підгрунтя якісної PR-діяльності
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.78504Ключові слова:
Паблік Рілейшнз (PR), , функції комунікації, класифікація комунікацій, комунікативна модель, канали (засоби) комунікації, об'єктивні бар'єри комунікації, суб'єктивні бар'єри комунікації, зворотний зв'язокАнотація
Паблік Рілейшнз (PR) - це діяльність, що здійснюється на протязі значного проміжку часу, за конкретним планом для забезпечення гармонійної взаємодії між організацією (особою) і її громадськістю з метою формування (посилення) "ситуації успіху". Основою і сутнісним змістом PR-діяльності є комунікація.
Комунікація як сфера наукового знання має тривалу історію і постійну актуальність. Про це свідчить, наприклад, той факт, що термін "комунікація" - має значну кількість визначень, які трансформовані від лат. "сommunicatio" - повідомлення, передача і від "communicare" - робити загальним, розмовляти, пов'язувати, повідомляти, передавати.
В цілому, комунікація - це соціально обумовлений процес передачі і сприйняття інформації в умовах міжособистісного і масового спілкування за допомогою різних каналів комунікації та різних комунікативних засобів. На практичному ж рівні, комунікація - це обмін інформацією між двома або більшособами, з обов'язковою наявністю зворотного зв'язкуПосилання
Baglai V. V. In risk communication and public rilejšnz in crisis // Social tehnologii: aktual′nye problems of theory and practice. - K., 2006. - Issue 29. -S. 16-26.
Bebyk V. M. In information and communication management in a global society: psychology, technology, engineering public rilejšnz / Interregional Academy of personnel management. - K. : Interregional Academy of personnel management, 2005. - 440 p.
Sèm Blèk. An Affirmation. - M.: Nineveh, 2002-202 s.
Pocheptsov G. G. Pablìk relations: Navč. posìb. for Stud. viŝ. navč. zakladìv. - K. : Znannia"(knowledge), 2000.- 506 s.
Tikhomirov E. B. Pablìk relations globalìzovanomu have svìtì. -K. : Scientific-vidavničij Center "our culture I science", 2004. - 489 s.
Tomilov V. V. Culture Organization of international communications. St. Petersburg : "encyclopedia of marketing", 2003.
Voronkova V. G. Formation of the image of the "I" and the choice of the person itself in terms of turnover of the human being as a problem of philosophical reflection / V.G. Voronkova // The man in the face of vicissitudes and cultural space: a spiritual and practical dimension: materials of the international scientifically-practical Conference (3-4 June 2016). Part 1. The conceptual scheme of the movement of the personality in the semantic spaces self-determination /ed.-uporâdn.: R. I. Oleksenko, M. V. Budko. -Melitopol: Publishing MDPU. B. Khmelnitsky, 2016.- p. 60-64.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Георгіївна Богуславська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)