Інноваційний педагогичний досвід як об’ект наукового пізнання

Лидия Александровна Козинец

Анотація


В статті досліджуються питяння становлення та розвитку інновоційного педагогичного досвіду. Автор здійснює аналіз теорії вівчення, узогальнення та упровадження досвіду успішних учителів на основі принципу і історізму, розглядає зміну місця інноваційного педагогичного досвіду у системі наукового знання з позицій сучасної педагогичної науки та практики

Ключові слова


педагогичний досвід; інноваційний педагогичний досвід; теорі; генезіс; методологія; наука; наукове пізнання; ефективність; структура; взаємодія; концепція

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Valeev G. H. The direction of problem of the pedagogical research / G.H. Valeev // Pedagogy. - 2001. - № 4. - P. 19-23.

Bobryshov S. V. Methodology of historical-pedagogical research of development of the pedagogical knowledge: dis ... Dr. ped. Sciences: 13.00.01 / S. V. Bobryshov. - Stavropol, 2006. - 477 p.

General foundation of pedagogy / ed. F.D. Korolev [et al.]. - M. : Enlightenment, 1967. - 391 p.

Burdakov N. V. The advanced pedagogical experience: formation, compilation, use (methodology, theory, practice) / NV Burdakov. - Krasnoyarsk: Izd KGPI, 1992. - 192 p.

Turbovskoy YS Pedagogical experience as a source of development of the theory and practice of education of younger generations / Y.S. Turbovskoy. - M. : Institute of General Pedagogy of Pedagogical Sciences of the USSR, 1991. - 237 p.

Teregulov F. Sh. The advanced pedagogical experience: theory of recognition, study, compilation, dissemination and implementation / Teregulov F. Sh. - M.: Pedagogics, 1991. - 296 p.

Khozyainov G. I. Basics acmeology. The pedagogical experience as a result of the self-reliance and the creative potential of educator / G.I. Khozyainov. - M. : Bachelor. - 116 p.

Tsyrkun I. I. The cultural-praxeological concept of special innovative preparation of students of the ped.universities / I.I. Tsyrkun // The herald of international Academy of Sciences of the Higher Education. - 1999. - № 3 (9). - P. 24-33.

Tsyrkun, I. I. The system of innovative training specialists humanitarian sphere / I.I. Tsyrkun. – Minsk : Tehnalogіya, 2000. - 326 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Валеев, Г. Х. Постановка проблемы педагогического исследования / Г. Х. Валеев // Педагогика. – 2001. – № 4. – С. 19–23.

2. Бобрышов, С. В. Методология историко-педагогического исследования развития педагогического знания: дис. … д-ра пед. Наук : 13.00.01 / С. В. Бобрышов. – Ставрополь, 2006. – 477 с.

3. Общие основы педагогики / под ред. Ф. Д. Королева [и др.]. – М. : Просвещение, 1967. – 391 с.

4. Бурдаков Н. В. Передовой педагогический опыт: формирование, обобщение, использование (методология, теория, практика) / Н. В. Бурдаков. – Красноярск : Изд-во КГПИ, 1992. – 192 с.

5. Турбовской Я. С. Педагогический опыт как источник развития теории и практики воспитания подрастающих поколений / Я. С. Турбовской. – М. : НИИ общей педагогики АПН СССР, 1991. – 237 с.

6. Терегулов Ф. Ш. Передовой педагогический опыт: теория распознавания, изучения, обобщения, распространения и внедрения / Ф. Ш. Терегулов. – М. : Педагогика, 1991. – 296 с.

7. Хозяинов Г. И. Основы акмеологии. Педагогический опыт как результат и опора самореализации творческого потенциала педагога / Г. И. Хозяинов. – М. : Бакалавр. – 116 с.

8. Цыркун И. И. Культурно-праксиологическая концепция специальной инновационной подготовки студентов педвуза / И. И. Цыркун // Вестник международной академии наук высшей школы. – 1999. – № 3 (9). – С. 24–33.

9. Цыркун И. И. Система инновационной подготовки специалистов гуманитарной сферы / И. И. Цыркун. – Минск : Тэхналогія, 2000. – 326 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Лидия Александровна Козинец

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN (print) 2072-1692, ISSN (on-line) 2072-7941