Інноваційний педагогичний досвід як об’ект наукового пізнання

Автор(и)

  • Лидия Александровна Козинец Білоруський державний педагогічний університет імені Максима Танка, Belarus

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.78507

Ключові слова:

педагогичний досвід, інноваційний педагогичний досвід, теорі, генезіс, методологія, наука, наукове пізнання, ефективність, структура, взаємодія, концепція

Анотація

В статті досліджуються питяння становлення та розвитку інновоційного педагогичного досвіду. Автор здійснює аналіз теорії вівчення, узогальнення та упровадження досвіду успішних учителів на основі принципу і історізму, розглядає зміну місця інноваційного педагогичного досвіду у системі наукового знання з позицій сучасної педагогичної науки та практики

Біографія автора

Лидия Александровна Козинец, Білоруський державний педагогічний університет імені Максима Танка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки

Посилання

Valeev G. H. The direction of problem of the pedagogical research / G.H. Valeev // Pedagogy. - 2001. - № 4. - P. 19-23.

Bobryshov S. V. Methodology of historical-pedagogical research of development of the pedagogical knowledge: dis ... Dr. ped. Sciences: 13.00.01 / S. V. Bobryshov. - Stavropol, 2006. - 477 p.

General foundation of pedagogy / ed. F.D. Korolev [et al.]. - M. : Enlightenment, 1967. - 391 p.

Burdakov N. V. The advanced pedagogical experience: formation, compilation, use (methodology, theory, practice) / NV Burdakov. - Krasnoyarsk: Izd KGPI, 1992. - 192 p.

Turbovskoy YS Pedagogical experience as a source of development of the theory and practice of education of younger generations / Y.S. Turbovskoy. - M. : Institute of General Pedagogy of Pedagogical Sciences of the USSR, 1991. - 237 p.

Teregulov F. Sh. The advanced pedagogical experience: theory of recognition, study, compilation, dissemination and implementation / Teregulov F. Sh. - M.: Pedagogics, 1991. - 296 p.

Khozyainov G. I. Basics acmeology. The pedagogical experience as a result of the self-reliance and the creative potential of educator / G.I. Khozyainov. - M. : Bachelor. - 116 p.

Tsyrkun I. I. The cultural-praxeological concept of special innovative preparation of students of the ped.universities / I.I. Tsyrkun // The herald of international Academy of Sciences of the Higher Education. - 1999. - № 3 (9). - P. 24-33.

Tsyrkun, I. I. The system of innovative training specialists humanitarian sphere / I.I. Tsyrkun. – Minsk : Tehnalogіya, 2000. - 326 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-29

Номер

Розділ

Філософія