Консьюмеризм: морально-етичний вимір

Людмила Василівна Северин-Мрачковська

Анотація


У статті аналізується морально-етичний аспект консьюмеризму як суспільного явища. Розглядаються різні підходи до трактування поняття консьюмеризму, становлення концепції консьюмеризму. Робиться висновок про суперечливе трактування сутності консьюмеризму як феномену духовно-економічного життя сучасної людини

Ключові слова


консьюмеризм; людина; споживання; духовні потреби; життєві цінності; духовно-економічне буття людини

Повний текст:

PDF

Посилання


Tsyntyla O. Consumerism as a sign of modern culture and the loss of human individuality [Еlectronic resource] - Access: http://arr.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/619/.

Shakurova E. Consumerism swallows the childhood // Vestnik of Nizhny Novgorod University by N. Lobachevskii. Series: Social studies. - 2007. -№3 (8). - P. 226-233.

Sinkevych O. The ideology of consumer society and mass culture, philosophical and cultural analysis [Electronic resource] - Access: http://www.sworld.com.ua/konfer29/1223.pdf.

Shweitser A. The Culture and the Ethics / Transl. From Germ. - M .: Progress, 1973. – 343 p.

Horvitz S. Consumerism is a Keynesianism. The Magazine «The Freeman», Dec. 2010 [Еlectronic resource] - Access: http://www.mises.org.ua/articles/65-stephen-horwitz/201-consumerism-is-keynesianism.html

http://slovopedia.org.ua/38/53402/380851.html"> consumerism </a> [Еlectronic resource] - Access: http: // slovopedia. org.ua/38/53402/380851.html">КОНСЬЮМЕРИЗМ </a>.

Kotler F., Keller K. Marketing. Management. Express Course / translated under the scientific editorship of Zhiltsova S. -S-Pb: Piter, 2010. - 480 p.

Yazvinska O. The History of Consumerism: Textbook. - K.: Kyiv National University of Trade and Economics, 2000. - Part.1. - P.10-71. -252 p.

Dudla I. Consumer rights protection: Textbook. - K.: Educational literature Center, 2007. - Theme 1 - P.15-46. – 448 p.

Bevzenko V., Bashirov Y. The world of marketing: Textbook. - 2-nd Ed., supplemented. - Donetsk, 2003. -200 p., fig.

Marcuse H. One-dimensional Man. Studies in ideology of advanced industrial society [Еlectronic resource] - Access: https://vpered.wordpress.com/2010/09/16/marcuse-one-dimensional-man/.

Mostovoi P. The Lecture: Is there a future for consumer society? [Electronic resource] - Access: http://polit.ru/article/2005/12/01/mostovoi/.

Veblen T. The Theory of the Leisure Class. pdf [Еlectronic resource] - Access: Veblen_-Teoria_prazdnogo_klassa.pdf.

Guardini R. The End of the New Age. [Еlectronic resource] - Access: http://royallib.com/read/gvardini_romano/konets_novogo_vremeni.html#61440.

http://epi.cc.ua/keynsianstvo20523. html [Еlectronic resource] - Access: http://epi.cc.ua/keynsianstvo20523.html


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Цинтила О. Консьюмеризм як ознака сучасної культури і втрати людської індивідуальності [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://arr.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/619/.

2. Шакурова Э. М. Консьюмеризм поглощает детство // Вестник Нижегородского университета им. Н. И. Лобачевского. Серия: Социальные науки. – 2007. -№3(8). -C. 226–233.

3.Сінькевич О. Б. «Ідеологія суспільства споживання та масова культура: філософсько-культурологічний аналіз» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.sworld.com.ua/konfer29/1223.pdf.

4. Швейцер А. Культура и этика / Пер. с нем. - М. : Прогресс, 1973. – 343 с.

5. Хорвіц Стівен. Консьюмеризм - це кейнсіанство. Журнал «The Freeman» грудень, 2010 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.mises.org.ua/articles/65-stephen-horwitz/201-consumerism-is-keynesianism.html.

6. http://slovopedia.org.ua/38/53402/380851.html">КОНСЬЮМЕРИЗМ</a> [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: <a http://slovopedia.org.ua/38/53402/380851.html">КОНСЬЮМЕРИЗМ</a>.

7. Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс / Перевод с англ. под науч. ред. С. Г. Жильцова. -С.-Пб-г: Питер, 2010. -480 с.

8. Язвінська О. М. Історія консьюмеризму: Навч. посіб. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2000. – Розд.1. –С.10-71. -252 с.

9. Дудла І. О. Захист прав споживачів: Навч. посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – Тема 1. – С.15-46. .

10. Бевзенко В. Ф., Баширов И. Х. Мир маркетинга: Учебное пособие. – изд. 2-ое, допол. – Донецк, 2003. - 200 с., ил.

11. Маркузе Г. Одновимірна людина. Дослідження ідеології розвиненого індустріального суспільства [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:  https://vpered.wordpress.com/2010/09/16/marcuse-one-dimensional-man/

12. Мостовой П. Лекция: «Есть ли будущее у общества потребления?» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://polit.ru/article/2005/12/01/mostovoi/.

13.Veblen_-Teoria_prazdnogo_klassa.pdf [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: Veblen_-Teoria_prazdnogo_klassa.pdf.

14. Гвардини Р. Конец Нового времени [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:  http://royallib.com/read/gvardini_romano/konets_novogo_vremeni.html#61440.

15. http://epi.cc.ua/keynsianstvo20523.html [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://epi.cc.ua/keynsianstvo20523.html.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Людмила Василівна Северин-Мрачковська

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN (print) 2072-1692, ISSN (on-line) 2072-7941