Консьюмеризм: морально-етичний вимір

Автор(и)

  • Людмила Василівна Северин-Мрачковська ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.78567

Ключові слова:

консьюмеризм, людина, споживання, духовні потреби, життєві цінності, духовно-економічне буття людини

Анотація

У статті аналізується морально-етичний аспект консьюмеризму як суспільного явища. Розглядаються різні підходи до трактування поняття консьюмеризму, становлення концепції консьюмеризму. Робиться висновок про суперечливе трактування сутності консьюмеризму як феномену духовно-економічного життя сучасної людини

Біографія автора

Людмила Василівна Северин-Мрачковська, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії

Посилання

Tsyntyla O. Consumerism as a sign of modern culture and the loss of human individuality [Еlectronic resource] - Access: http://arr.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/619/.

Shakurova E. Consumerism swallows the childhood // Vestnik of Nizhny Novgorod University by N. Lobachevskii. Series: Social studies. - 2007. -№3 (8). - P. 226-233.

Sinkevych O. The ideology of consumer society and mass culture, philosophical and cultural analysis [Electronic resource] - Access: http://www.sworld.com.ua/konfer29/1223.pdf.

Shweitser A. The Culture and the Ethics / Transl. From Germ. - M .: Progress, 1973. – 343 p.

Horvitz S. Consumerism is a Keynesianism. The Magazine «The Freeman», Dec. 2010 [Еlectronic resource] - Access: http://www.mises.org.ua/articles/65-stephen-horwitz/201-consumerism-is-keynesianism.html

http://slovopedia.org.ua/38/53402/380851.html"> consumerism </a> [Еlectronic resource] - Access: http: // slovopedia. org.ua/38/53402/380851.html">КОНСЬЮМЕРИЗМ </a>.

Kotler F., Keller K. Marketing. Management. Express Course / translated under the scientific editorship of Zhiltsova S. -S-Pb: Piter, 2010. - 480 p.

Yazvinska O. The History of Consumerism: Textbook. - K.: Kyiv National University of Trade and Economics, 2000. - Part.1. - P.10-71. -252 p.

Dudla I. Consumer rights protection: Textbook. - K.: Educational literature Center, 2007. - Theme 1 - P.15-46. – 448 p.

Bevzenko V., Bashirov Y. The world of marketing: Textbook. - 2-nd Ed., supplemented. - Donetsk, 2003. -200 p., fig.

Marcuse H. One-dimensional Man. Studies in ideology of advanced industrial society [Еlectronic resource] - Access: https://vpered.wordpress.com/2010/09/16/marcuse-one-dimensional-man/.

Mostovoi P. The Lecture: Is there a future for consumer society? [Electronic resource] - Access: http://polit.ru/article/2005/12/01/mostovoi/.

Veblen T. The Theory of the Leisure Class. pdf [Еlectronic resource] - Access: Veblen_-Teoria_prazdnogo_klassa.pdf.

Guardini R. The End of the New Age. [Еlectronic resource] - Access: http://royallib.com/read/gvardini_romano/konets_novogo_vremeni.html#61440.

http://epi.cc.ua/keynsianstvo20523. html [Еlectronic resource] - Access: http://epi.cc.ua/keynsianstvo20523.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-29

Номер

Розділ

Філософія