Консьюмеризм: морально-етичний вимір
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.78567Ключові слова:
консьюмеризм, людина, споживання, духовні потреби, життєві цінності, духовно-економічне буття людиниАнотація
У статті аналізується морально-етичний аспект консьюмеризму як суспільного явища. Розглядаються різні підходи до трактування поняття консьюмеризму, становлення концепції консьюмеризму. Робиться висновок про суперечливе трактування сутності консьюмеризму як феномену духовно-економічного життя сучасної людиниПосилання
Tsyntyla O. Consumerism as a sign of modern culture and the loss of human individuality [Еlectronic resource] - Access: http://arr.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/619/.
Shakurova E. Consumerism swallows the childhood // Vestnik of Nizhny Novgorod University by N. Lobachevskii. Series: Social studies. - 2007. -№3 (8). - P. 226-233.
Sinkevych O. The ideology of consumer society and mass culture, philosophical and cultural analysis [Electronic resource] - Access: http://www.sworld.com.ua/konfer29/1223.pdf.
Shweitser A. The Culture and the Ethics / Transl. From Germ. - M .: Progress, 1973. – 343 p.
Horvitz S. Consumerism is a Keynesianism. The Magazine «The Freeman», Dec. 2010 [Еlectronic resource] - Access: http://www.mises.org.ua/articles/65-stephen-horwitz/201-consumerism-is-keynesianism.html
http://slovopedia.org.ua/38/53402/380851.html"> consumerism </a> [Еlectronic resource] - Access: http: // slovopedia. org.ua/38/53402/380851.html">КОНСЬЮМЕРИЗМ </a>.
Kotler F., Keller K. Marketing. Management. Express Course / translated under the scientific editorship of Zhiltsova S. -S-Pb: Piter, 2010. - 480 p.
Yazvinska O. The History of Consumerism: Textbook. - K.: Kyiv National University of Trade and Economics, 2000. - Part.1. - P.10-71. -252 p.
Dudla I. Consumer rights protection: Textbook. - K.: Educational literature Center, 2007. - Theme 1 - P.15-46. – 448 p.
Bevzenko V., Bashirov Y. The world of marketing: Textbook. - 2-nd Ed., supplemented. - Donetsk, 2003. -200 p., fig.
Marcuse H. One-dimensional Man. Studies in ideology of advanced industrial society [Еlectronic resource] - Access: https://vpered.wordpress.com/2010/09/16/marcuse-one-dimensional-man/.
Mostovoi P. The Lecture: Is there a future for consumer society? [Electronic resource] - Access: http://polit.ru/article/2005/12/01/mostovoi/.
Veblen T. The Theory of the Leisure Class. pdf [Еlectronic resource] - Access: Veblen_-Teoria_prazdnogo_klassa.pdf.
Guardini R. The End of the New Age. [Еlectronic resource] - Access: http://royallib.com/read/gvardini_romano/konets_novogo_vremeni.html#61440.
http://epi.cc.ua/keynsianstvo20523. html [Еlectronic resource] - Access: http://epi.cc.ua/keynsianstvo20523.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Людмила Василівна Северин-Мрачковська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)