Філософія соціального підприємництва: комплексне дослідження явища

Автор(и)

  • Jolita Greblikaite Університет Александраса Стульгінскіса (Каунас, Литва), Литва
  • Regina Andriukaitiene Вільнюський університет спорту Литви (Каунас, Литва), Литва

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.78605

Ключові слова:

соціальне підприємництво, синергія, регіони, соціальний та економічний розвиток

Анотація

Соціальне підприємництво аналізується у різних контекстах і з різних точок зору. Аналіз має життєво важливе значення і потребує застосування на теоретичному концептуальному рівні, тому що існують різні сприйняття і наукові дискусії до сих пір не проясенених питань на цю тему. У даній статті коротко підкреслені деякі аспекти соціального підприємництва, які відіграють важливу роль у розробці досліджень по синергії соціального підприємництва, впливають на розвиток різних регіонів. Результати можуть бути застосовані у таких країнах, як Литва і Україна, особливо сприяючи розширенню досліджень на цю тему. Більш глибокий аналіз соціального підприємництва підкреслює його важливість для пониження соціального відчуження у регіонах і країнах і може мати важливе значення для економічного і соціального розвитку у синергії бізнесу і державного сектору. Важливо зробити висновок, що незважаючи на відмінності соціально-економічного розвитку і соціально-економічного контексту країн, соціальне підприємництво, що здійснюється через посередництво соціальних інновацій, може бути однією з можливостей для покращення розвитку регіонів, що відстають в області економіки та інновацій

Біографії авторів

Jolita Greblikaite, Університет Александраса Стульгінскіса (Каунас, Литва)

Доктор Ph.D в області управління та адміністрації наук, доцент

Керівник оргкомітету Міжнародної наукової конференції «Сільський розвиток 2017» 

Regina Andriukaitiene, Вільнюський університет спорту Литви (Каунас, Литва)

Доктор PhD в області наук управління, викладач Департаменту управління, економіки і соціології

Посилання

Azmat F.,Samaratunge R. (2013). Exploring CustomerLoyalty at Bottom of the Pyramid in South Asia, SocialResponsibility Journal, 9 (3), p.379–94.

Azmat F., Ferrous Ah. Sh., Couchman P. (2015). Understanding the Dynamics Between SocialEntrepreneurship and Inclusive Growth inSubsistence Marketplaces. Journal of Public Policy & Marketing, Vol. 34 (2),p. 252–271.

Haugh, H. (2007). New strategies for a sustainable society: the growing contribution of social entrepreneurship. Business Ethics Quarterly, Vol. 17(4), Issue 4. p. 743-749.

Haugh, H. (2005). A Research Agenda for Social Entrepreneurship. Social Enterprise Journal, 1 (1), p. 1–12.

Kabir, M S. et al. (2014). Social capital in rural poor women entrepreneurship: The Case ofBangladesh, Journal of Advanced Research in Law and Economics, (Volume V, Summer), 1(9): 4 – 14,doi: 10.14505/jarle.v5.1(9).01. Available from: http://www.asers.eu/journals/jarle/jarle-issues.

Konda I., Stare J., Rodica B. (2015). Social challenges are opportunities or sustainable development: tracing impacts of social entrepreneurship through innovations and value creation. Ekonomsketeme, 53 (2), p.215-233.

Madhu V., Raj E., Srinivas V., Srinivas S. (2014). Subsistence Entrepreneurship,Value Creation, and Community Exchange Systems: A Social Capital Explanation. Journal of Macromarketing, Vol. 34 (2), 213–26.

Madhu V., Raj E., Srinivas V., Jung K. (2012). Marketing Interactions in Subsistence Marketplaces: A Bottom-Up Approach to Designing Public Policy. Journal of PublicPolicy & Marketing, Vol.31,159–77.

Ney, S. et al. (2014). Social entrepreneurs and social change: tracing impacts of social entrepreneurship through ideas, structures and practices.Journal Entrepreneurial Venturing, Vol. 6(1), p. 51-6.

Swanson L. A., Zhang D. D. (2010). The Social Entrepreneurship Zone. Journal of Nonprofit& Public Sector Marketing,Vol. 22, p. 71–88.

Zhang D., Swanson L. A., (2013). Social Entrepreneurship in NonprofitOrganizations: An Empirical Investigation of the Synergy Between Social and Business Objectives. Journal of Nonprofit& Public Sector Marketing, Vol.25, p.105–125.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-29

Номер

Розділ

Філософія