Філософія соціального підприємництва: комплексне дослідження явища
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.78605Ключові слова:
соціальне підприємництво, синергія, регіони, соціальний та економічний розвитокАнотація
Соціальне підприємництво аналізується у різних контекстах і з різних точок зору. Аналіз має життєво важливе значення і потребує застосування на теоретичному концептуальному рівні, тому що існують різні сприйняття і наукові дискусії до сих пір не проясенених питань на цю тему. У даній статті коротко підкреслені деякі аспекти соціального підприємництва, які відіграють важливу роль у розробці досліджень по синергії соціального підприємництва, впливають на розвиток різних регіонів. Результати можуть бути застосовані у таких країнах, як Литва і Україна, особливо сприяючи розширенню досліджень на цю тему. Більш глибокий аналіз соціального підприємництва підкреслює його важливість для пониження соціального відчуження у регіонах і країнах і може мати важливе значення для економічного і соціального розвитку у синергії бізнесу і державного сектору. Важливо зробити висновок, що незважаючи на відмінності соціально-економічного розвитку і соціально-економічного контексту країн, соціальне підприємництво, що здійснюється через посередництво соціальних інновацій, може бути однією з можливостей для покращення розвитку регіонів, що відстають в області економіки та інноваційПосилання
Azmat F.,Samaratunge R. (2013). Exploring CustomerLoyalty at Bottom of the Pyramid in South Asia, SocialResponsibility Journal, 9 (3), p.379–94.
Azmat F., Ferrous Ah. Sh., Couchman P. (2015). Understanding the Dynamics Between SocialEntrepreneurship and Inclusive Growth inSubsistence Marketplaces. Journal of Public Policy & Marketing, Vol. 34 (2),p. 252–271.
Haugh, H. (2007). New strategies for a sustainable society: the growing contribution of social entrepreneurship. Business Ethics Quarterly, Vol. 17(4), Issue 4. p. 743-749.
Haugh, H. (2005). A Research Agenda for Social Entrepreneurship. Social Enterprise Journal, 1 (1), p. 1–12.
Kabir, M S. et al. (2014). Social capital in rural poor women entrepreneurship: The Case ofBangladesh, Journal of Advanced Research in Law and Economics, (Volume V, Summer), 1(9): 4 – 14,doi: 10.14505/jarle.v5.1(9).01. Available from: http://www.asers.eu/journals/jarle/jarle-issues.
Konda I., Stare J., Rodica B. (2015). Social challenges are opportunities or sustainable development: tracing impacts of social entrepreneurship through innovations and value creation. Ekonomsketeme, 53 (2), p.215-233.
Madhu V., Raj E., Srinivas V., Srinivas S. (2014). Subsistence Entrepreneurship,Value Creation, and Community Exchange Systems: A Social Capital Explanation. Journal of Macromarketing, Vol. 34 (2), 213–26.
Madhu V., Raj E., Srinivas V., Jung K. (2012). Marketing Interactions in Subsistence Marketplaces: A Bottom-Up Approach to Designing Public Policy. Journal of PublicPolicy & Marketing, Vol.31,159–77.
Ney, S. et al. (2014). Social entrepreneurs and social change: tracing impacts of social entrepreneurship through ideas, structures and practices.Journal Entrepreneurial Venturing, Vol. 6(1), p. 51-6.
Swanson L. A., Zhang D. D. (2010). The Social Entrepreneurship Zone. Journal of Nonprofit& Public Sector Marketing,Vol. 22, p. 71–88.
Zhang D., Swanson L. A., (2013). Social Entrepreneurship in NonprofitOrganizations: An Empirical Investigation of the Synergy Between Social and Business Objectives. Journal of Nonprofit& Public Sector Marketing, Vol.25, p.105–125.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Jolita Greblikaite, Regina Andriukaitiene
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)