Інформаційно-комунікативні техлогії у розвитку туристичного бізнесу: глобалізаційний контекст
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2017.102121Ключові слова:
інформаційно-комунікативні технології, туризм, туристичний бізнес, глобалізація, інформаційне суспільствоАнотація
Розвиток інформаційно-комунікативних технологій у функціонуванні туристичного бізнесу не втрачає актуальності. В статті дається аналіз концепції інформаційних комунікацій для туристичного бізнесу, що розвиваються в умовах інформаційного суспільства і глобалізації. Розкрито поняттєво-категорійний апарат інформаційних комунікацій для туристичного бізнесу, що у значній мірі поглиблює концепцію інформаційних комунікацій. Проаналізовано зарубіжний досвід становлення і розвитку інформаційно-комунікативних технологій, націлених на інноваційний розвиток, що сприяє пошуку шляхів підвищення ефективності роботи туристичного бізнесу. Зроблено акцент на розвиток інформаційного суспільства, детермінованого інформаційно-комунікативними технологіями. Метод – синергетичний, завдяки якому поглиблено розвиток інформаційно-комунікативних технологій у нелінійному середовищі. Результат – сформовано концепцію інформаційно-комунікативних технологій, що розкривають сутність і напрямки інформаційно-комунікативного процесу завдяки упровадженню в управлінську діяльність категорій «інформація» і «комунікація». Практичні рекомендації – сучасна управлінська практика потребує підготовки бізнес-менеджерів, здатних працювати в комунікаційному середовищі, його поглиблювати і удосконалювати роботу туристичного бізнесуПосилання
Beh Yu.V. Philosophy of management of social systems: monograph / Yu.V.Bekh; K.: Publishing House of the NEC ame M. P. Drahomanov, 2012. 623 s.
Dz′oban′ O. P. Sociocultural space information society as being a modern man / Dz′oban′ O. P., Ždanenko S. B. // Bulletin of National University "Law Academy of Ukraine named after Yaroslav the wise". Series: philosophy, philosophy of law, political science, sociology/edited by: A. P. Hetman, etc. - H.: right, 2014. Issue 2 (21). Pp. 12-21.
Voronkova V. G. Formation of informational culture of personality as a condition of successful human adaptation to living in the information society [text] / V. Voronkova // Gìleâ: scientific Bulletin: GB. Sciences. works. – K.: Publishing House of SCIENCE LLC NVP "," BELIEVE ", 2014. Issue. 86 (7). Pp. 198-203.
Leps'kij М. А. Jakіsnі methods of social prognozuvannja: metodologіja, methodology, practice / M. A. Leps'kij. - Zaporozhie: KSK-Alliance. 2016. 440 s.
Maksimenûk M. Yu. Organization as an object of public administration: a theoretical and methodological dimensions / M. Yu. Maksimenûk // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.] – Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2015. Issue 63. Pp. 237-251.
Maksimenûk M. Yu., Nikitenko V. O. Informational and communicative society as a kind of complex social systems and interaction / M. Yu. Maksimenûk, V. O. Nikitenko // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.] – Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2016. Issue 66. Pp. 266-278.
Punčenko O. P. Frejmy for reprezentacii ètapa sovremennogo civilizacionnogo development [text] / O. P. Punčenko // Filosofiâ s социальные Science: Naučnyj. – Cheltenham: Belorusskij old University. 2014.№2. Pp. 26-30.
Požuêv V. I. Making sense of the place and role of information in modern society/. Požuêv//Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.] – Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2010. № 42. Pp. 4-13.
Voronkova V. G. The concept of the relationship between human consciousness, mind in the context of virtual information space / V.G. Voronkova // PHILOSOPHY & COSMOLOGY. Kyiv, 2014. Pp. 170-182.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 В. О. Нікітенко, Е. К. Нікітенко
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)