Інформаційно-комунікативні техлогії у розвитку туристичного бізнесу: глобалізаційний контекст

Автор(и)

  • В. О. Нікітенко Запорізька державна інженерна академія (Запоріжжя, Україна), Україна
  • Е. К. Нікітенко Херсонський державний університет (Херсон, Україна), Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2017.102121

Ключові слова:

інформаційно-комунікативні технології, туризм, туристичний бізнес, глобалізація, інформаційне суспільство

Анотація

Розвиток інформаційно-комунікативних технологій у функціонуванні туристичного бізнесу не втрачає актуальності. В статті дається аналіз концепції інформаційних комунікацій для туристичного бізнесу, що розвиваються в умовах інформаційного суспільства і глобалізації. Розкрито поняттєво-категорійний апарат інформаційних комунікацій для туристичного бізнесу, що у значній мірі поглиблює концепцію інформаційних комунікацій. Проаналізовано зарубіжний досвід становлення і розвитку інформаційно-комунікативних технологій, націлених на інноваційний розвиток, що сприяє пошуку шляхів підвищення ефективності роботи туристичного бізнесу. Зроблено акцент на розвиток інформаційного суспільства, детермінованого інформаційно-комунікативними технологіями. Метод – синергетичний, завдяки якому поглиблено розвиток інформаційно-комунікативних технологій  у нелінійному середовищі. Результат – сформовано концепцію інформаційно-комунікативних технологій, що розкривають сутність і напрямки інформаційно-комунікативного процесу завдяки упровадженню в управлінську діяльність категорій «інформація» і «комунікація». Практичні рекомендації – сучасна управлінська практика потребує підготовки бізнес-менеджерів, здатних працювати в комунікаційному середовищі, його поглиблювати і удосконалювати роботу туристичного бізнесу

Біографії авторів

В. О. Нікітенко, Запорізька державна інженерна академія (Запоріжжя, Україна)

Кандидат філософських наук, доцент кафедри іноземних мов та лінгвістичних комунікацій

Е. К. Нікітенко, Херсонський державний університет (Херсон, Україна)

Студент  факультету  філології  та журналістики

Посилання

Beh Yu.V. Philosophy of management of social systems: monograph / Yu.V.Bekh; K.: Publishing House of the NEC ame M. P. Drahomanov, 2012. 623 s.

Dz′oban′ O. P. Sociocultural space information society as being a modern man / Dz′oban′ O. P., Ždanenko S. B. // Bulletin of National University "Law Academy of Ukraine named after Yaroslav the wise". Series: philosophy, philosophy of law, political science, sociology/edited by: A. P. Hetman, etc. - H.: right, 2014. Issue 2 (21). Pp. 12-21.

Voronkova V. G. Formation of informational culture of personality as a condition of successful human adaptation to living in the information society [text] / V. Voronkova // Gìleâ: scientific Bulletin: GB. Sciences. works. – K.: Publishing House of SCIENCE LLC NVP "," BELIEVE ", 2014. Issue. 86 (7). Pp. 198-203.

Leps'kij М. А. Jakіsnі methods of social prognozuvannja: metodologіja, methodology, practice / M. A. Leps'kij. - Zaporozhie: KSK-Alliance. 2016. 440 s.

Maksimenûk M. Yu. Organization as an object of public administration: a theoretical and methodological dimensions / M. Yu. Maksimenûk // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.] – Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2015. Issue 63. Pp. 237-251.

Maksimenûk M. Yu., Nikitenko V. O. Informational and communicative society as a kind of complex social systems and interaction / M. Yu. Maksimenûk, V. O. Nikitenko // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.] – Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2016. Issue 66. Pp. 266-278.

Punčenko O. P. Frejmy for reprezentacii ètapa sovremennogo civilizacionnogo development [text] / O. P. Punčenko // Filosofiâ s социальные Science: Naučnyj. – Cheltenham: Belorusskij old University. 2014.№2. Pp. 26-30.

Požuêv V. I. Making sense of the place and role of information in modern society/. Požuêv//Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.] – Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2010. № 42. Pp. 4-13.

Voronkova V. G. The concept of the relationship between human consciousness, mind in the context of virtual information space / V.G. Voronkova // PHILOSOPHY & COSMOLOGY. Kyiv, 2014. Pp. 170-182.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-22

Номер

Розділ

Соціальна філософія та філософія історії