Інформаційно-комунікативні техлогії у розвитку туристичного бізнесу: глобалізаційний контекст
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2017.102121Ключові слова:
інформаційно-комунікативні технології, туризм, туристичний бізнес, глобалізація, інформаційне суспільствоАнотація
Розвиток інформаційно-комунікативних технологій у функціонуванні туристичного бізнесу не втрачає актуальності. В статті дається аналіз концепції інформаційних комунікацій для туристичного бізнесу, що розвиваються в умовах інформаційного суспільства і глобалізації. Розкрито поняттєво-категорійний апарат інформаційних комунікацій для туристичного бізнесу, що у значній мірі поглиблює концепцію інформаційних комунікацій. Проаналізовано зарубіжний досвід становлення і розвитку інформаційно-комунікативних технологій, націлених на інноваційний розвиток, що сприяє пошуку шляхів підвищення ефективності роботи туристичного бізнесу. Зроблено акцент на розвиток інформаційного суспільства, детермінованого інформаційно-комунікативними технологіями. Метод – синергетичний, завдяки якому поглиблено розвиток інформаційно-комунікативних технологій у нелінійному середовищі. Результат – сформовано концепцію інформаційно-комунікативних технологій, що розкривають сутність і напрямки інформаційно-комунікативного процесу завдяки упровадженню в управлінську діяльність категорій «інформація» і «комунікація». Практичні рекомендації – сучасна управлінська практика потребує підготовки бізнес-менеджерів, здатних працювати в комунікаційному середовищі, його поглиблювати і удосконалювати роботу туристичного бізнесуПосилання
Beh Yu.V. Philosophy of management of social systems: monograph / Yu.V.Bekh; K.: Publishing House of the NEC ame M. P. Drahomanov, 2012. 623 s.
Dz′oban′ O. P. Sociocultural space information society as being a modern man / Dz′oban′ O. P., Ždanenko S. B. // Bulletin of National University "Law Academy of Ukraine named after Yaroslav the wise". Series: philosophy, philosophy of law, political science, sociology/edited by: A. P. Hetman, etc. - H.: right, 2014. Issue 2 (21). Pp. 12-21.
Voronkova V. G. Formation of informational culture of personality as a condition of successful human adaptation to living in the information society [text] / V. Voronkova // Gìleâ: scientific Bulletin: GB. Sciences. works. – K.: Publishing House of SCIENCE LLC NVP "," BELIEVE ", 2014. Issue. 86 (7). Pp. 198-203.
Leps'kij М. А. Jakіsnі methods of social prognozuvannja: metodologіja, methodology, practice / M. A. Leps'kij. - Zaporozhie: KSK-Alliance. 2016. 440 s.
Maksimenûk M. Yu. Organization as an object of public administration: a theoretical and methodological dimensions / M. Yu. Maksimenûk // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.] – Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2015. Issue 63. Pp. 237-251.
Maksimenûk M. Yu., Nikitenko V. O. Informational and communicative society as a kind of complex social systems and interaction / M. Yu. Maksimenûk, V. O. Nikitenko // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.] – Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2016. Issue 66. Pp. 266-278.
Punčenko O. P. Frejmy for reprezentacii ètapa sovremennogo civilizacionnogo development [text] / O. P. Punčenko // Filosofiâ s социальные Science: Naučnyj. – Cheltenham: Belorusskij old University. 2014.№2. Pp. 26-30.
Požuêv V. I. Making sense of the place and role of information in modern society/. Požuêv//Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.] – Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2010. № 42. Pp. 4-13.
Voronkova V. G. The concept of the relationship between human consciousness, mind in the context of virtual information space / V.G. Voronkova // PHILOSOPHY & COSMOLOGY. Kyiv, 2014. Pp. 170-182.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 В. О. Нікітенко, Е. К. Нікітенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)