Формування іміджу професійних спортсменів з використанням сучасних соціальних медій
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2019.165089Ключові слова:
орагнізаційний імідж, соціальні мережі, професійні с портсмениАнотація
Актуальність дослідження. В статті відмічається, що соціальні мережі є найбільш важливими інструментами для формування іміджу у контексті управління іміджем організації та особистості, що репрезентує проблему дослідження. Мета дослідження - представити короткий огляд теорій, що стосуються іміджу організації та її основних характеристик; здійснити детальний аналіз соціальних мереж та використати їх для створення і управління іміджем професійного спортсмена. Об’єкт дослідження - засоби масової інформації та соціальні мережі. Аналіз останніх досліджень та публікацій, які ініціювали вирішення даної проблеми: використання статей авторів Cornelissen (2001), Mamedaitytė (2003), Drūteikienė (2003), Virvilaitė, Dilys, (2010), Scott (2008), Dulworth (2008), Goffman (2000), Arai та ін. (2013), Neves та ін. (2015) та ін. Методологія дослідження. Для досягнення цих цілей застосовувася аналіз наукової літератури, а також методи теоретичного моделювання та інтерпретації. Висновки. Організаційний імідж відноситься до ідентичності, баченню та основних операційних аспектів організації. Це одне з найважливіших явищ управління організацією, постільки позитивний імідж дозволяє організації досягти конкурентної переваги та укріпити зв’язки з цільовими групами. Професійні спортсмени сприяють формуванню іміджу спортивної організації. В той же час професійні спортсмени створюють свій імідж і бренд. Використовуючи свої спортивні досягнення, образ життя знаменитостей та особистий досвід, професійні спортсмени послуговуються соціальними мережами для формування і покращення свого іміджуПосилання
Cornelissen, J. P. (2001). Integrated marketing communications and the language of marketing development. International Journal of Advertising, 20 (4), 483–498. doi: https://doi.org/10.1080/02650487.2001.11104907
Mamedaitytė, S. (2003). Ryšiai Su Visuomene. Autorizuota Medžiaga Kursams. Vilnius: LietuvosTeisėsUniversitetas.
Drūteikienė, G. (2003). Organizacijos Įvaizdžio Ekonominė Funkcija. Ekonomika.
Virvilaitė, R., Dilys, M. (2010). Formatting Sport Organization Image as a Competitive Advantage Trying to Attract More Sponsors. Indžinerinė Ekonimika – Ingineering Economics, 21 (5), 561–567.
Scott, D. M. (2008). Naujos Rinkodaros Ir Viešųjų Ryšių Taisyklės. Vilnius.
Dulworth, M. (2008). The Connect Effect: Building Strong Personal, Professional, and Virtual Networks. Published by Berrett-Koehler Publishers, 220.
Goffman, E. (2000). Savęs Pateikimas Kasdieniame Gyvenime. Vilnius.
Arai, A., Ko, Y. J., Kaplanidou, K. (2013). Athlete brand image: scale development and model test. European Sport Management Quarterly, 13 (4), 383–403. doi: https://doi.org/10.1037/t42001-000
Neves, A., Vieira, R., Mourao, F., Rocha, L. (2015). Quatifying complementarity among strategies for influencers detection on Twitter. International Conference On Computational Science, 51.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Gobikas Mindaugas, Akranglyte Gintare

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)