Креативи освітньої діяльності у взаємодії раціонального та ірраціонального
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2013.24082Ключові слова:
раціональне, ірраціональне, учитель, особистість, гра, духовно-моральне, творчістьАнотація
Автор розглядає сучасний освітній процес як єдність раціонального та ірраціонального, що забезпечується впливом духовно-моральних імперативів. Проводиться аналіз принципових відмінностей між технократичним і гуманістичними способами мислення, підкреслюється значимість особистісного начала в освітній діяльності, результатом якої є цілісний, креативний індивід, котрий володіє вмінням співжиття в ціннісно-смислових детермінаціях сучасності.
Посилання
Барбарич Д. Воспитание и образование в тени нигилизма. Ойген Финк (перевод с хорватского П. Прилуцкого) // Докса. – 2009. – Вип. 14. – C.404-416.
Бех В. П., Малик І. В. Тхнократизм у дискурсі проблем вищої школи: Монографія/ За ред.. В. П. Беха. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – 263с.
Возняк В. С. Метафізика розсудку і розуму: спроба несистематичної самокритики. – К.: Самватас, 1994. – 340 с.
Гусейнов А. А. Мораль как предел рациональности // Вопросы философии. – 2012. - № 5. – С. 4-17.
Зинченко В. П. Аффект и интеллект в образовании. – М.: Тривола, 1995. – 64 с.
Камінська О. В. Раціональне та ірраціональне в управлінні навчальним закладом: монографія / за науковою ред.. В. П. Беха: Мін-во освіти і науки України, Нац. Пед.. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – 192с.
Кайуа Р. Игры и люди; Статьи и эссе по социологии культуры / Роже Кайуа; Сост., пер. с фр. и вступ. ст. С. Н. Зенкина. – М: ОГИ, 2007 – 304 с.
Феномен інновації: освіта, суспільство, культура: монографія / авт.. кол.: В. Г. Кремень, В. В. Ільїн, С.В. Пролєєв; за ред.. В.Г. Кременя; Ін-т обдар. дитини АПН України. – К.: Пед. Думка, 2008. – 470 с.
Фромм Э. Иметь или быть? Пер. с англ. / Общ. ред. и посл. В.И. Добреньков. – 2-е изд. доп. – М.: Прогресс, 1990. – 336 с.
Фуко М. Герменевтика субъекта: Курс лекцій прочитаних в Коллеж де Франс в 1981-1982 учебном году / М. Фуко; пер. с. фр. А. Г. Погоняйло. СПб.: Наука, 2007 – 677с.
Fink E. Zur Krisenlage des modernen Menschen. – Würzburg, 1989. – 233 р.
Barbarich D. Care and Education in the shadow of nihilism. Eugen Fink (translated from Croatian P. Prilutsk) / / Doxa. - 2009. - Vip. 14. - P. 404-416.
Bech V.P., Malik I. Tehnokratyzm problems in the discourse of higher education: Monograph / Ed .. V. Behan. - K.: Type of NEA Dragomanov, 2009. - 263 p.
Wozniak V.S. Metaphysics of mind and reason: an attempt desultory criticism. - K. Samvatas, 1994. - 340 p.
Guseinov A.A. Morality as the limit of rationality / / Problems of Philosophy. - 2012. - № 5. - P. 4-17.
Zinchenko V.P. Affect and intelligence in education. - Moscow: Trivoli, 1995. - 64 p.
Kaminska A. Rational and irrational in the management of the institution: Monograph / research ed .. V. Behan: Min-su of Education and Science of Ukraine, Nat. Ped .. Univ them. MPDragomanov. - K.: Type of NEA Dragomanov, 2010. - 192 p.
Caillois R. Games and people; articles and essays on the sociology of culture / Roger Caillois, Comp., Ln. with Fr. and introd. Art. SN Zenkina. - Moscow: OGI, 2007 - 304 p.
The phenomenon of innovation: education, society and culture: monograph / aut .. count.: VG Kremen, V. Ilyin, SV Proleiev, ed .. VG Kremen, Inst obdar. Child Pedagogical Sciences of Ukraine. - K. Ped. Thought, 2008. - 470 p.
Fromm E. To Have or to Be? Per. from English. / Common. Ed. and last. VI Dobrenkov. - 2nd ed. Perm. - Moscow: Progress Publishers, 1990. – 336 p.
Foucault M. Hermeneutics of the subject: Lectures delivered at the College de France in the 1981-1982 school year / Michel Foucault, trans. s. fr. AG Pahanyaila. St. Petersburg.: Science, 2007 - 677 p.
Fink E. to crisis situation of modern man. - Würzburg, 1989. – 233 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 А. А. Кравченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)