Чинник мультимедійності у релігійних та політичних відносинах (Україна-Америка)

Автор(и)

  • О. В. Добродум Одеський національний університет імені І.І.Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2013.24222

Ключові слова:

мультимедіа, релігійні та політичні відносини, Україна, США, інформаційне суспільство

Анотація

У даній статті розглядаються мультимедіа у релігійних і політичних відносинах в Україні та США. Характеризується соціальний феномен віртуалізації як конвергентний процес сучасного релігійного життя. Здійснюється концептуалізація соціальних взаємин релігії і політики у реальній і віртуальній сферах, досліджується чинник мультимедіатизації.

Біографія автора

О. В. Добродум, Одеський національний університет імені І.І.Мечникова

кандидат політичних наук, доцент кафедри журналістики

Посилання

См.: Castells M. The Internet Galaxy: Reflections on the Internet, Business, and Society / Castells M. – Oxford: Oxford University Press, 2003. – 304 p.

Dizard W.P. The coming information age. An overview of Technology, Economics and Politics / Dizard W.P. – Longmann, 1982. – 287 p.

Artz L., Kamalipour Y. Bring ‘Em On: Media and Politics in the Iraq War / Artz L., Kamalipour Y. – Lanham: MD, 2005.

Bennett W.L. and Entman R.M. Mediated Politics: Communication in the Future of Democracy / Bennett W.L. and Entman R.M. – Cambridge, 2001.

Belief in Media: Cultural Perspectives on Media and Christianity / Edited by P.Horsfield, M.E.Hess, A.M.Medrano. – Bodmin: MPG Books Ltd, 2004. – 238 p.

Berkowitz B. Information Warfare: Time to Prepare [Електронний ресурс]/ Berkowitz B. – Режим доступу:http://www.issues.org/17.2/berkowitz.htm

Brand S. The Whole Earth Network, and the Rise of Digital Utopianism / Brand S. – Chicago: University of Chicago Press, 2006.

Bruce S. Pray TV: Televangelism in America / Bruce S. – L.: Routledge, 1990.

См.: Fore W.F. Television and Religion: The Shaping of faith, values, and culture / Fore W.F. – Minneapolis, MN: Augsburg, 1987.

Castells M. The Internet Galaxy: Reflections on the Internet, Business, and Society / Castells M. – Oxford: Oxford University Press, 2003. – 304 p.

Dizard W.P. The coming information age. An overview of Technology, Economics and Politics / Dizard W.P. – Longmann, 1982. – 287 p.

Artz L., Kamalipour Y. Bring ‘Em On: Media and Politics in the Iraq War / Artz L., Kamalipour Y. – Lanham: MD, 2005.

Bennett W.L. and Entman R.M. Mediated Politics: Communication in the Future of Democracy / Bennett W.L. and Entman R.M. – Cambridge, 2001.

Belief in Media: Cultural Perspectives on Media and Christianity / Edited by P.Horsfield, M.E.Hess, A.M.Medrano. – Bodmin: MPG Books Ltd, 2004. – 238 p.

Berkowitz B. Information Warfare: Time to Prepare [Електронний ресурс]/ Berkowitz B. – Режим доступу:http://www.issues.org/17.2/berkowitz.htm

Brand S. The Whole Earth Network, and the Rise of Digital Utopianism / Brand S. – Chicago: University of Chicago Press, 2006.

Bruce S. Pray TV: Televangelism in America / Bruce S. – L.: Routledge, 1990.

Fore W.F. Television and Religion: The Shaping of faith, values, and culture / Fore W.F. – Minneapolis, MN: Augsburg, 1987.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-05

Номер

Розділ

Філософія