Соціально-філософські тенденції забезпечення фахової компетентності в системі вищої освіти в контексті співвідношення «Особистість-інформація»
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2013.24226Ключові слова:
інформаціологія, компетентність, система, інформаціяАнотація
Сучасні підходи до розвитку співвідношення «особистість-інформація» в глобальному інформаційно-пізнавальному просторі розгортаються в системі інформаціологічного забезпечення фахової компетентності в межах вищої освіти. Це передбачає напрацювання новітніх соціально-філософських тенденцій у контексті "людина-технологія-вища освіта-фахова компетентність".
Посилання
Абдеев Р.Ф. Философия информационной цивилизации. - М.: Владос, 1994. - 336 с.
Андрущенко В.П. Організоване суспільство. Проблема організації та суспільної самоорганізації в період радикальних трансформацій в Україні на рубежі століть: Досвід соціально-філософського аналізу. - К.: ТОВ "Атлант ЮеМСі", 2006. - 498 с.
Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество: Опыт социального прогнозирования / Даниел Белл [перевод с английского]. Иноземцев В.Л. (ред. и вступ. Статья. - М.: Наука, 1989. – 345 с.
Гусинский Э.Н., Турчанинова Ю.И. Введение в философию образования: Учебное пособие. - М.: Логос, 2001. - 234 с.
Забродська Л.М. Інформатизація закладу освіти: управлінський аспект. - Х.: Видавнича група "Основа", 2003. - 240 с.
Інтеграція вищої освіти України в європейську систему: Збірник наукових праць: За матеріалами Міжнародної науково-методологічної конференції "Інтеграція вищої освіти України в європейську систему", Дніпропетровськ, 05 травня 2001 р. / Н.Є. Бойцун (ред.); Міжнародний фонд "Відродження". - Дніпропетровськ: Арт-Прес, 2001. - 108 с.
Кастельс М. Информационная эпоха. Экономика, общество и культура. - М.: Интер-Пресс, 2000. - 345 с.
Кулицький С.П. Основи організації інформаційної діяльності у сфері управління: Навчальний посібник. - К.: МАУП, 2002. - 224 с.
Навроцький О.І. Вища школа України в умовах трансформації суспільства. - Х.: Основа, 2000. - 240 с.
Урсул А.Д. Модель ноосферно-опережающего образования ІІІ-го тысячелетия //Сб. тезисов и материалов ІІІ-го Международного симпозиума "Открытое общество и устойчивое развитие". - Т.VІІ. - Зеленоград, 2001. - 456 с.
Фініков Т.В. Сучасна вища освіта: світові тенденції і Україна /Міжнародний фонд досліджень освітньої політики, Інститут економіки та права "КРОК". - К.: Таксол, 2002. - 176 с.
Яблонський В.А. Вища освіта України на рубежі тисячоліть: проблеми глобалізації та інтернаціоналізації. - К., 1998. – 278 с.
Abdeev R.F.Philosophy newsletter civilization. - Moscow: VLADOS, 1994.-336 p.
AndruschenkoV.P.Organized society.The problem of social organization and self-organization in a period of radical transformation in Ukraine at the turn of the century: Experience of socio-philosophical analysis. - K.: TOV "Atlant UMC", 2006. - 498 p.
Bell. D. Future postindustryal Society: Experience social forecasting / Daniel Bell [translation of the English]. InozemtsevV.L. (Ed. andintrod. article. - Moscow: Nauka, 1989. - 345 p.
Husynskyy E.N., Turchaninova U.I.Introduction to Philosophy of Education: Textbook. - Moscow: Logos, 2001. - 234 p.
Zabrodska L.M.Informatization of the Educational Institution: managerial aspect. - Kharkov: Publishinggroup "Base", 2003. - 240 p.
Integration of Higher Education of Ukraine into the European system: Collected Works: Based on the International Scientific and Methodological Conference "Integration of Higher Education in the European system of Ukraine", Dnipropetrovsk, May 5, 2001 / N.E.Boytsun (ed.), International Foundation "Renaissance." - Kiev: ArtPress,2001.-108 p.
Castells M. Information epouk.Economy, society and culture. - M.: Inter-Press, 2000. - 345 p.
Kulycky S.P. Fundamentals of information activities in the field of Manual. – educational posibnuyk. K: MAUP, 2002. - 224 p.
Nawrocki O.I.Higher School of Ukrainein transforming society. - H.: Base, 2000. - 240 p.
Ursul A.D. Model-noosphere forward Education Third Millennium / / Sat. Theses and materials of the Third Symposium International "Opened basis society and development". - T.VII. - Zelenograd, 2001. - 456 p.
Finikov T.V. Modern higher education: global trendsand Ukraine / International Foundation for Education Policy Research, Institute of Economicsand Law "STEP". - K.:Taxol, 2002. - 176 p.
YablonskyV.A.Higher education in Ukraine at the turn of Millennium: challenges of globalization an dinternationalization. - K., 1998. - 278 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 В. І. Мудрак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)