Формування концепції безперервної освіти «Новому століттю-нову освіту» в умовах європейської інтеграції вищої освіти

Автор(и)

  • Є. Я. Швець Запорізька державна інженерна академія, Україна
  • Д. Є. Швець Запорізька державна інженерна академія, Запоріжжя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2013.24233

Ключові слова:

освіта, безперервна освіта, глобалізація, загальноєвропейський простір, концепція дистанційної освіти, концепція «новому століттю-нову освіту», інтеграція

Анотація

Відмічається, що розробка концепції безперервної освіти зумовлена умовами глобалізації та інформаційної революції, становлення ринкової економки, інтенсифікації міждержавних культурних зв’язків, інтеграції вищої освіти до європейського простору. Метою статті є формування концепції дистанційної освіти «новому століттю-нову освіту» в умовах європейської інтеграції вищої освіти. Проаналізовано складові концепції та її основні характеристики, визначено детермінанти оптимізації сучасної концепції дистанційної освіти в умовах інтеграції вищої освіти до загальноєвропейського простору.

Біографії авторів

Є. Я. Швець, Запорізька державна інженерна академія

Кандидат технічних наук, професор кафедри фізичної та біомедичної електроніки, в.о. ректора

Д. Є. Швець, Запорізька державна інженерна академія, Запоріжжя

кандидат соціологічних наук доцент кафедри менеджменту організацій

Посилання

Меморандум непрерывного образования Европейского Союза: Общество «Знание» России, 2001.

Петерсон Л. Теория и практика построения непрерывного образования: монография / под ред. Г.В.Дорофеева. - М., 2001.

Петерсон Л. Непрерывное образование на основе деятельностного подхода / Л.Петерсон // Педагогика. - 2004. - № 9. - С. 25-26.

Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи Навчальний посібник / К.: Знання, 2005.- 486 c

Покроєва Л. Умови активізації переходу до створення системи безперервної післядипломної педагогічної освіти / Л.Покроєва // Післядипломна освіта в Україні. - 2007. - № 12. - С. 54-56.

Резолюція конференції «Неперервна освіта: проблеми, пошуки, перспективи» // Післядипломна освіта в Україні. - 2007. - № 12. - С. 73.

Клепко С.Ф. Філософія освіти в європейському контексті - Полтава: ПОІППО, 2006. – 328 с.

Memorandum of Continuing Education of the European Union: Society "Knowledge" Russia, 2001.

Peterson L. Theory and practice of construction of Continuing Education: monograph / edited G.V.Dorofeeva. - M., 2001.

Peterson L. Continuing education on the basis of the activity approach / L.Peterson / / Pedagogy. - 2004. - № 9. - P. 25-26.

Kuz'minskiy A.I .Pedagogy High School Textbook / K: Knowledge, 2005. - 486 p.

L. Pokroyeva Terms enhance the transition to a system of continuous service teacher education / L.Pokroyeva / / Graduate Education in Ukraine. - 2007. - № 12. - P. 54-56.

Resolution Conference "Continuing education: problems, searches and Prospects" / / Graduate Education in Ukraine. - 2007. - № 12. - P. 73.

Klepko SF Philosophy of Education in the European context - Poltava: POIPPO, 2006. - 328 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-05

Номер

Розділ

Філософія