Комерційна і соціальна реклама: порівняльний аналіз
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2013.24238Ключові слова:
комерційна реклама, соціальна реклама, некомерційна реклама, громадська реклама, державна рекламаАнотація
У статті показано місце соціальної реклами в системі рекламної діяльності. Вказані складові, на яких базується саме поняття «соціальна реклама». Проведено порівняльний аналіз соціальної та комерційної реклами.
Посилання
Кортлэнд Л.Бове, Уилльям Ф.Аренс Современная реклама: пер. с англ. – М.: «Довгань», 1995. – 610 с.
Уеллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципи і практика: пер. с англ. – СПб.: «Питер», 2001. – 800 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс: пер. с англ. – М.: «ВИЛЬЯМС», 2007. – 647 с.
Закон України про рекламу [Електронний ресурс]. – Доступно з http://zakon2.rada.gov.ua/laws/ березня 2012)
Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / В. В. Божкова, Ю.М.Мельник; — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 200 с.
Грицюта Н. Сучасний стан етичних проблем соціальної реклами в Україні http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_2/files/SC210 37.pdf
Николайшвили Г. Социальная реклама в политическом процессе современной России [Електронний ресурс] / Г. Николайшвили. – Режим доступу: http://www. hse.ru/data/2009/11/17
Дрозд А. Соціальна реклама в Україні. Оцінка розвитку та проблем / А. Дрозд // Соціальна педагогіка: теорія та практика : методичний журнал. – 2006. – № 2.
Концепція розвитку в Україні сфери соціальної реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mlsp.gov.ua/control/uk/publish/article;jsessionid
Вовк А. Про соціальну рекламу в Україні [Електронний ресурс] / А. Вовк. – Режим доступу: http://jeynews.com.ua/articles/d8/851
Kortland L. Bove, William F.Arens Modern Advertising: translation from English. - M.: "Dovgan," 1995. – 610 pages.
Wells, W., Burnett, J., and Moriarty C. Advertising: principles and practice. Translation from English. - CPb. "Piter", 2001. - 800 pages.
F. Kotler. Principles of Marketing. Short course: Translation from English. - M.: "WILLIAMS", 2007. - 647 pages.
The Law of Ukraine about advertising [electronic resource]. - Available from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/ March 2012)
Bozhkova V.V. Advertising and sales promotion: tutorial [for students of higher Educational enterprises.] / VV Bozhkova, Yu.M.Melnyk - K.: Center of educational material, 2009. - 200 p.
Hrytsyuta N. Current status of ethical issues of social advertising in Ukraine http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_2/files/SC210 37.pdf
Nikolayshvili G. Social advertising in the political process of modern Russia [E resource] / G. Nikolayshvili. - Access mode: http://www. hse.ru/data/2009/11/17
A. Drozd. Social Advertising in Ukraine. Assessment of the development and problems / A. Drozd // Social Pedagogics: Theory and Practice: Methodological magazine. - 2006. - № 2.
The concept of the development of social advertising in Ukraine [electronic resource]. - Access mode: http://www.mlsp.gov.ua/control/uk/publish/article; jsessionid
Vovk A. About social advertising in Ukraine [electronic resource] / by A. Vovk - Access mode: http://jeynews.com.ua/articles/d8/851
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Л. М. Швець
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)