Комерційна і соціальна реклама: порівняльний аналіз

Автор(и)

  • Л. М. Швець Запорізька державна інженерна академія, Запоріжжя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2013.24238

Ключові слова:

комерційна реклама, соціальна реклама, некомерційна реклама, громадська реклама, державна реклама

Анотація

У статті показано місце соціальної реклами в системі рекламної діяльності. Вказані складові, на яких базується саме поняття «соціальна реклама». Проведено порівняльний аналіз соціальної та комерційної реклами.

Біографія автора

Л. М. Швець, Запорізька державна інженерна академія, Запоріжжя

кандидат соціологічних наук, доцент кафедри менеджменту організацій

Посилання

Кортлэнд Л.Бове, Уилльям Ф.Аренс Современная реклама: пер. с англ. – М.: «Довгань», 1995. – 610 с.

Уеллс У., Бернет Дж., Мориарти С. Реклама: принципи і практика: пер. с англ. – СПб.: «Питер», 2001. – 800 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс: пер. с англ. – М.: «ВИЛЬЯМС», 2007. – 647 с.

Закон України про рекламу [Електронний ресурс]. – Доступно з http://zakon2.rada.gov.ua/laws/ березня 2012)

Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / В. В. Божкова, Ю.М.Мельник; — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 200 с.

Грицюта Н. Сучасний стан етичних проблем соціальної реклами в Україні http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_2/files/SC210 37.pdf

Николайшвили Г. Социальная реклама в политическом процессе современной России [Електронний ресурс] / Г. Николайшвили. – Режим доступу: http://www. hse.ru/data/2009/11/17

Дрозд А. Соціальна реклама в Україні. Оцінка розвитку та проблем / А. Дрозд // Соціальна педагогіка: теорія та практика : методичний журнал. – 2006. – № 2.

Концепція розвитку в Україні сфери соціальної реклами [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mlsp.gov.ua/control/uk/publish/article;jsessionid

Вовк А. Про соціальну рекламу в Україні [Електронний ресурс] / А. Вовк. – Режим доступу: http://jeynews.com.ua/articles/d8/851

Kortland L. Bove, William F.Arens Modern Advertising: translation from English. - M.: "Dovgan," 1995. – 610 pages.

Wells, W., Burnett, J., and Moriarty C. Advertising: principles and practice. Translation from English. - CPb. "Piter", 2001. - 800 pages.

F. Kotler. Principles of Marketing. Short course: Translation from English. - M.: "WILLIAMS", 2007. - 647 pages.

The Law of Ukraine about advertising [electronic resource]. - Available from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/ March 2012)

Bozhkova V.V. Advertising and sales promotion: tutorial [for students of higher Educational enterprises.] / VV Bozhkova, Yu.M.Melnyk - K.: Center of educational material, 2009. - 200 p.

Hrytsyuta N. Current status of ethical issues of social advertising in Ukraine http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_2/files/SC210 37.pdf

Nikolayshvili G. Social advertising in the political process of modern Russia [E resource] / G. Nikolayshvili. - Access mode: http://www. hse.ru/data/2009/11/17

A. Drozd. Social Advertising in Ukraine. Assessment of the development and problems / A. Drozd // Social Pedagogics: Theory and Practice: Methodological magazine. - 2006. - № 2.

The concept of the development of social advertising in Ukraine [electronic resource]. - Access mode: http://www.mlsp.gov.ua/control/uk/publish/article; jsessionid

Vovk A. About social advertising in Ukraine [electronic resource] / by A. Vovk - Access mode: http://jeynews.com.ua/articles/d8/851

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-05

Номер

Розділ

Філософія