Педагогічні технології як умова розкриття потенціалу гуманітарних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2014.27904Ключові слова:
процес виховання, криза сучасної системи освіти, передача знань, виховання/самовиховання особистості, психолого-педагогічні цілі викладання гуманітарних дисциплінАнотація
У статті аналізуються причини кризового стану сучасної освіти. Доводиться; що передача знань; як провідна функція сучасної української освіти; не відповідає її новій стратегічній меті – вихованню особистості. На прикладі викладання курсу «Філософії» досліджується питання вивільнення потенціалу гуманітарних дисциплін на користь особистісному зростанню викладача і студента
Посилання
Luzan P. Istoria pedagogiki ta osvity v Ukraine: navchalnyi posibnyk / Luzan P.; Vasiuk O. – [2 vydannia]. – Kyiv: DAKKKiM; 2010. – 296 s.
Rezultaty monitoringy iakosti shkilnyh pidruchnykiv dlia 9-go klasy. – Sait Ministerstva osvity i nauky Ukrainy. – Rezhym dostupu: www.min.gov.ua
Rubinshtein S. L. Osnovy obshei psihologii / S.L. Rubinshtein. – SPb.: Piter; 2000. – 712 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 І. М. Бондаревич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)