Педагогічні технології як умова розкриття потенціалу гуманітарних дисциплін

Автор(и)

  • І. М. Бондаревич Запорізький національний технічний університет, Запоріжжя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2014.27904

Ключові слова:

процес виховання, криза сучасної системи освіти, передача знань, виховання/самовиховання особистості, психолого-педагогічні цілі викладання гуманітарних дисциплін

Анотація

У статті аналізуються причини кризового стану сучасної освіти. Доводиться; що передача знань; як провідна функція сучасної української освіти; не відповідає її новій стратегічній меті – вихованню особистості. На прикладі викладання курсу «Філософії» досліджується питання вивільнення потенціалу гуманітарних дисциплін на користь особистісному зростанню викладача і студента

Біографія автора

І. М. Бондаревич, Запорізький національний технічний університет, Запоріжжя

кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії

Посилання

Luzan P. Istoria pedagogiki ta osvity v Ukraine: navchalnyi posibnyk / Luzan P.; Vasiuk O. – [2 vydannia]. – Kyiv: DAKKKiM; 2010. – 296 s.

Rezultaty monitoringy iakosti shkilnyh pidruchnykiv dlia 9-go klasy. – Sait Ministerstva osvity i nauky Ukrainy. – Rezhym dostupu: www.min.gov.ua

Rubinshtein S. L. Osnovy obshei psihologii / S.L. Rubinshtein. – SPb.: Piter; 2000. – 712 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-08

Номер

Розділ

Філософія