Практика как критерий востребованности компетенций личности
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2014.37266Ключові слова:
освіта, особистість, компетентність, соціальна практика, освіта протягом життяАнотація
У сучасному суспільстві людина опиняється перед цілою низкою викликів, які виявляються своєрідним барометром її особистісно-професійної компетентності. Тому на освіту покладається відповідальність за створення сприятливих для особистісного самовизначення і самореалізації умов існування індивідів. Життя в інформаційному суспільстві передбачає постійне перебування людини в умовах конкуренції та конфліктів, суперництва і співробітництва з представниками інших культур тощо. Щоб знайти своє місце в житті, ефективно освоїти соціальні ролі особистість обов’язково має володіти необхідними для цього компетентностями, критерієм затребуваності яких виявляється соціальна практика.
Посилання
Bevzenko L. Community risk areas and finding adequate educational strategies / Bevzenko L. // Philosophy of Education. - 2006. - № 3 (5). - P. 34-53.
Korsak K. New scientific basis of the education systems of the XXI century. / K. Korsak // Bulletin of the Institute of Child Development. 6. Issue Series: Philosophy, Pedagogy, Psychology: Scientific Papers. - K .: M/ Drahomanov National Pedagogical University 2009. - P. 28-34.
Kravchenko A. Contradictions of the educational process in the information world innovation: creative context / Kravchenko A. // Humanitarian Bulletin Zaporozhye State Engineering Academy. - Zaporozhye: ZSEA, 2012 - Volume 49 - P. 250-256.
Fromm E. Revolution of Hope // Fromm E. Psychoanalysis and Ethics / Erich Fromm. - M .: Republic, 1993. - P. 217-343
Monitoring Education Quality and Development in Ukraine: Recommendations for Education Policy / under total. ed. OI Noodles. - K .: "KIS", 2004. - 160 p.
Golub T. Scientific component of the European system of quality assurance of higher education / Tatyana Golub // new pedagogical ideas. Scientific Council Journal. - 2012. - № 1 (69). - P. 131-133.
Bourgune I. Urgency introduction of competence approach to educational practice / I.Bourgune // Actual problems of public administration, education and psychology. Scientific Papers of Kherson National Technical University. - 2010. - № 1 (2). - P. 159-165.
Competence approach in modern education: international experience and Ukrainian prospects Library Educational Policy / under the general editorship O. Ovcharuk. - K .: "KIS", 2004. - 112 p.
Prudnykova Y. Human Dimension in the modern concept of social progress (philosophical and historical analysis). Thesis for the degree of PhD. peciality: 09.00.03 - Social Philosophy and Philosophy of History / Y. Prudnikova. - Kharkiv, 2007. - 19 p.
Shatkovska G. Characterization fundamentalization student learning in the context of current strategies improving learning in higher education / G. Shatkovska // Bulletin of Chernihiv National Pedagogical University. Series: Pedagogical Sciences. - Chernigov: CHNPU Taras Shevchenko, 2011 - Volume 89 - P. 291-293.
Nikititch L. History and philosophy of science: a manual for undergraduate and graduate students of universities / L. Nikititch. - M .: UNITY-DANA, 2008. - 335 p.
Crimskeyi S. Request philosophical meanings / Sergey Crimskeiy. - K .: Type. PARAPAN, 2003. - 240 p.
Berdyaev N. Spirit and Reality. Fundamentals of divine-human spirituality // N. Berdyaev .The philosophy of the free spirit / N. Berdyaev. - M .: Republic, 1994. - p. 363-462.
Spodin L Demarcation criteria and unscientific science / L. Spodin // Scientific Bulletin of National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine. Series: pedagogy, psychology, philosophy. Scientific Papers. - K .: NUBiP, 2010 - Issue 150 - P. 248-253.
M. Evtukh. Modernization of the educational process in the context of understanding the interaction reinterpreted faith and knowledge / N. Evtukh, J. Voloshchuk // Philosophy of Education. - 2008. - № 1 - 2 (7). - P. 254-261.
Bazhenov L. Antiscientistic analysis of trends in public opinion / Bazhenov L. // Problem value status of science at the turn of the twenty-first century. - SPb .: RKhGI, 1999. - P. 209-222.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Г. Ф. Москалик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)