Світовий досвід демократизації освітньої політики

Автор(и)

  • Л. А. Шелюк Национальный педагогический университет им. М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2015.42606

Ключові слова:

освіта, демократизація освіти, освітня політика, освітні послуги

Анотація

В сучасному глобалізованому світі актуальною проблемою є поєднання вітчизняного і зарубіжного досвіду в сфері освіти. Це насамперед стосується демократизації освітньої політики держави щодо навчання і виховання сучасної молоді. Завдання такої демократизації зробити освіту головною ланкою поступального розвитку суспільства. В умовах глобального реструктурування світової системи реалізація цього завдання можлива на засадах партнерства з комерційними структурами. Як наслідок, між навчальними закладами пануватиме конкуренція, яка сприятиме підвищенню якості освітніх послуг

Біографія автора

Л. А. Шелюк, Национальный педагогический университет им. М.П. Драгоманова

Кандидат педагогических наук, доцент, докторант

Посилання

Byram M. and Dervin F. (eds.) Students, staff and academic mobility in higher education. – Newcastle-upon-Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2008. – 320 p.

Debes M., Miaret G. Traite des sciences pedagogiques. – Paris: PUF, 1984. – T. 6: Aspects Sociaux de l'education. – 438 r.

Liessmann K. P. Theorie der Unbildung: Die Irrtümer der Wissensgesellschaft.– Wien: Paul Zsolnay, 2010. – 176 s.

Snyders G. Ecole, classe et lutte de classe. – Paris: PUF, 1996. – 378 r.

Dewey J. Democratie et l'education. – Paris: Marabout, 2005. – 212 r.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-15

Номер

Розділ

Філософія