Реінтерпретація толерантності: філософсько- освітнє осмислення її значущості, можливостей і меж

Автор(и)

  • О. М. Троїцька Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2015.42618

Ключові слова:

культурно-освітній простір, можливість, освіта, посибілістське мислення, потенціал, реінтерпретація, толерантність, цілісність розвитку людини

Анотація

Реінтерпретація толерантності: філософсько-освітнє осмислення її значущості, можливостей і меж. У статті представлена спроба реінтерпретації толерантності як уточнення зміни її значення та смислів на основі філософської рефлексії можливостей, меж і потенціалу. Автор характеризує суттєву роль освіти, зокрема полікультурно орієнтованої її складової, та розкриває можливості й потенціал цієї освіти з виділенням конструктивних позицій. Розуміння толерантності у сучасних умовах потребує філософсько-світоглядної рефлексії, що збагатить життєвими смислами толерантнісне піднесення. культурно-освітній простір та врахування його впливів на толерації

Біографія автора

О. М. Троїцька, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь

Кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії

Посилання

Bakhtin M. Aesthetics of verbal creativity / Sost. S..Bocharov. - M .: Art of, 1979. - 424 p : [Electronic resource]. - Access: do.gendocs.ru/docs/index-59934.html

Bulatov M..Philosophical dictionary / M. Bulatov. - K .: Stylos, 2009. - 575 p.

Gorbunovа L. Сomponent of thinking as a response to the challenge of the era // Philosophy and Methodology of higher education in Ukraine in the context of European integration processes: / bus. col .: W. Andruschenko (head), M. Boychenko, L Gorbunova, V. Lutay and others. - K .: Educational thought, 2011. - 320 p. - P.35-49.

Siman O. Formation and development of ethnic religious tolerance in modern Ukraine relations: Dissertation of the candidate of philosophical sciences . / O. Siman. - K., 2009. - 195 p.

Filipchuk G. Philosophical and sociological aspects of educational reform in Ukraine / G. Filipchuk // Path of education. - 1996. - №2. - P.2-7.

Philosophical encyclopedic dictionary. ‐ M .: INFRA ‐ M, 2002. ‐ 576 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-15

Номер

Розділ

Філософія