Підготовка фахівців у вищій школі:технологічний підхід
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2015.47747Ключові слова:
технологія, освіта, педагогіка, інтелектуальний та емоційно- мотиваційний розвиток, методологія, ефективність, інноваційна діяльність, інформаціяАнотація
У статті розглядаються особливості використання технологічного підходу в освітньому просторі та його основні тенденції. Розкривається зміст освітніх технологій як системи принципів критеріїв та дидактичних умов, які забезпечують алгоритмізацію пізнавальної діяльності студентів. Обґрунтовується сутність операційно-діяльнісних технологій, які забезпечують можливості переходу до дуальних форм навчання на основі обробки інформації функціональними системами головного мозку, що сприяє інтелектуальному розвитку студентів.
Посилання
Anisimov N.M. Theoretical and experimental bases of technology of education students inventive and innovative activities: Avtoref. of dis ... .dr. ped.sc. - M., 1998.
Afanasyev V.V. Pedagogical technologies of management by the training-cognitive activity of students in the higher vocational school: Dis. ... Dr. ped. sc.- M., 2003.
Babanskii J.K. The intensification of the learning process. - M.: Knowledge, 1987.
Vlasova E.Z. Theoretical bases and practice of using of adaptive learning technologies in vocational training of students of pedagogical high school: Avtoref. Dis. ... Dr. ped. sc. - SPb., 1999.
Dimitrenko Т.А. Professionally-oriented technologies of training in higher pedagogical education (based on material of the teaching of foreign languages): dis ... dr. ped.sc. - M., 2004.
Klyueva E.V. Methodical system of design and use of innovative training tools in the professional training of students of teacher training Universities: Avtoref. dis. cand. ped. sc. - M., 2001.
Nalivaiko T.E. Theoretical Foundations operational-activity technologies of learning: Avtoref.dis ... .dr ped. sc. - M., 2000.
Nikandrov N.D. Formation of the person of a young man in high school: the value approach // Formation of the person of a young man in high school. - Vladivostok, 2000.
Nikandrov N.D. Values in the life and in education // Higher education in Russia. - M., 2004.- №11.
Ryabushkin B.S. Modern educational technologies and organizational and economic conditions for their implementation in the higher pedagogical school: Avtoref. dis ... .dr. ped. sc. - SPb., 2000.
Slastenin V.A., Isaev J.F., Shiyanov Е.Н. Pedagogy: Textbook for students of universities of the pedagogical education / Ed. V.A. Slastenina. M., 2002.
Slastenin V.A. and others. Pedagogy: Textbook for students of universities / V.A. Slastenin, J.F. Isayev, E.N. Shiyanov; ed. V.A. Slastenina. - M.: Publishing center "Academy", 2002.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Н. Н. Нижнева, Н. Л. Нижнева-Ксенофонтова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)