Напрями й зміст взаємоперетину філософсько-освітніх парадигм і сучасної біополітики в контексті формування громадянського суспільства

Автор(и)

  • С. К. Костючков Херсонський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2015.47748

Ключові слова:

біополітика, освітня парадигма, особистість, система, природа, космос, філософська ідея, суспільне життя

Анотація

У статті визначені сутності інноваційної освітньої парадигми відповідно до умов мінливого світу, потреб й запитів правової держави і громадянського суспільства; з’ясовано сутність різних моделей освітньої парадигми; зосереджено увагу на ряді вимог, урахування яких дозволить ефективно пояснювати й прогнозувати процеси розвитку системи освіти з урахуванням біополітичного контексту та які є принципами побудови самих освітніх парадигм.

Біографія автора

С. К. Костючков, Херсонський державний університет

Кандидат політичних наук, доцент кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології

Посилання

Vatkovska M.H. Samorealizatsiia osobystosti v umovakh humanizatsii systemy osvity / M.H. Vatkovska //Naukove piznannia. Metodolohiia ta tekhnolohiia. – 2008. – № 2. – S. 57-59.

Gorbunova L.N., Semibratov A.M. Osvoenie informatsionnyih i kommunikatsionnyih tehnologiy pedagogami v kontekste orientatsii na professionalno-lichnostnoe razvitie / L.N. Gorbunova, A.M. Semibratov // Informatika i obrazovanie: nauchno-metodicheskiy zhurnal. – 2004. – № 7. – S. 91–95.

Grazhdanskoe obschestvo v epohu totalnoy globalizatsii / Nauchn. red. prof. I.I. Kalnoy, dots.. A.V. Gorban. – Simferopol: IT «ARIAL», 2011. – 648s.

Korshunova N.L. Nuzhna li pedagogike novaya paradigma? / N.L.Korshunova // Pedagogika. – №.7. – 2002. – S. 19-26.

Kremen V.H., Ilin V.V. Synerhetyka v osviti: kontekst liudynotsentryzmu: monohrafiia / V.H. Kremen, V.V. Ilin; – K.: Pedahohichna dumka, 2012. – 366 s.

Lyihina Yu.V. Obrazovatelnaya paradigma sovremennogo ukrainskogo obschestva (sotsialno-filosofskiy aspekt) / Yu.V. Lyihina // Uchenyie zapiski Tavricheskogo natsionalnogo universiteta im. V.I. Vernadskogo Seriya «Filosofiya. Kulturologiya. Politologiya. Sotsiologiya». – 2010. – T. 23 (62). – № 2. – S.152-160.

Liashenko L., Yevdotiuk A. Synerhetyka i osvita KhKhI st. / L.M. Liashenko, A.V. Yevdotiuk // Osvita i upravlinnia. – 2002. – № 3. – S. 127–135.

Oleskin A.V. Biopolitika. Politicheskiy potentsial sovremennoy biologii: filosofskie, politologicheskie i prakticheskie aspektyi / A.V. Oleskin. – M.: Institut filosofii RAN, 2001. – 432 s. [Elektronnyiy resurs]. – Rezhim dostupa: http://biopolitika.ucoz.ru/index/0-5

Oleskin A.V. Sotsiokulturnaya rol sovremennoy biologii i ee otrazhenie v biopolitike: Istoriko-nauchnyiy analiz: dis. doktora bIolog. nauk:00.07.10 / A.V. Oleskin. – M., 2002. – 283s.

Oleskin A.V. Setevaya organizatsiya sotsiuma: problemyi i perspektivyi / A.V. Oleskin// Gosudarstvennaya sluzhba. – 1999. – № 1(3). – S.73-82.

Savchenko O.O. Zakhidna paradyhma osvity na pochatku KhKhI stolittia (sotsialno- filosofskyi analiz): avtoref. dys. kand. filos. nauk: 09.00.03 / O.O. Savchenko. – Khark. un-t Povitrianykh syl im. I. Kozheduba. – Kh., 2008. – 14 s.

Svitlychna V.V., Chystilina T.O. Osvitnii prostir v umovakh hlobalizatsii: paradyhmalnyi pliuralizm i perspektyvy intehratsii / V.V. Svitlychna, T.O. Chystilina// Humanitarnyi chasopys. – 2013. – № 2. – S. 83-92.

Umov N.A. Sobranie sochineniy. T.3. Rechi i stati obschego soderzhaniya; (Pod red. A.I. Bachinskogo) / N.A. Umov. – M.: Tipo-litografiya Kushnarev i Ko, 1916. – 668 s.

Holodnyiy N.G. Izbrannyie trudyi [redkol.: K.M. Syitnik (gl. red.)] / N.G. Holodnyiy. – K.: Naukova dumka, 1982. – 444 s.

Yamburg E.A. Shkola dlya vseh: Adaptivnaya model / E.A. Yamburg. – M.: Novaya shkola, 1997. – 352 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-30

Номер

Розділ

Філософія