Освіта як система активного розвитку громадянської активності особистості
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2015.54627Ключові слова:
вторинна соціалізація, громадянська активність особистості, система освіти, педагог, підлітокАнотація
У статті автор розглянула вторинну соціалізацію особистості за П. Бергером та Т. Лукманом, а саме освіту як інститут розвитку громадянської активності особистості. Розглянуто історію цієї проблеми, сучасні дослідження, перспективні напрацювання. Автор звернула увагу на особливості формування громадянської активності в підлітковий період, розглянула найбільш ефективні концепції, призначені для роботи з дітьми в цей період.
Посилання
Aristotle. Politics: op. in 4 vols. T.4 /Aristotle. - M.: Thought, 1999. - 320 p.
Babkina M.I. Formation of active citizenship teenagers in extracurricular educational work of secondary school: Author. Thesis ... candidate. ped. Sciences: 13.00.07 / MI Babkin; Inst problems. Education APS of Ukraine. - K., 2009. - 20 c.
Bazaluk O.A. Philosophy of Education in Sveti Novaya kosmolohycheskoy concept. Textbook / Oleg Bazaluk. - Kiev: Condor, 2010. - 458 p.
Bazaluk Oleg. "Hero of Ukraine about education": The first book / Oleg Bazaluk - Kiev: MFKO, 2014. - 56 p.
Bazaluk O.A. The model of the evolution of intelligent substance / O. Bazaluk / Philosophy and Cosmology 2014 (Volume 12) - Kiev: MFKO, 2014. S.165-196
Berger P., Lukman T. Social Construction of Reality. A treatise on the sociology of knowledge./ P. Berger, T.Lukman - M .: Medyum, 1995. - 323 p.
Bech I.D. Parenting Personality: In 2 book. Bk. 1. Personality oriented approach: theoretical and technological bases / ID Bech. - K .: Lybid, 2003. - 280 c.
Kant I. Works in six volumes (under Society. Ed. V.F. Asmus, A.V Guliga, T.I. Oizerman). T. 4, Part 1. - M .: Publishing House of the "Thought", 1965. - 544 p.
Comenius J. D. Locke, Jean-Jacques Rousseau, Pestalozzi I.G. Pedagogical heritage. - M .: Pedagogy, 1989. - 416 p.
Kuznetsova L.V. Formation and development of civil education of schoolchildren in Russia: the dissertation ... Doctors of pedagogical sciences: 13.00.01. / L.V. Kuznetsova - Moscow, 2007. - 372 p.
Kurichkis N.A. Education of social activity of pupils of orphaned establishments of initial vocational training: the dissertation ... The candidate of pedagogical sciences: 13.00.01 / Natalia A. Kurichkis; [A protection Place: Institute of Adult Education Ros. Acad. Education] St. Petersburg, 2011 - 264 c.
Lukashevich A. Citizenship as a result of civil identity: psychological discourse / A.M. Lukashevich // Problems of modern psychology. - 2014 - Vol. 24. - P. 467-477.
Maksimovskiy A.G. Civic education as a pedagogical problem / A. G. Maximovskyh, S.T. K Borisov // Herald Shadrinsk State Pedagogical Institute. - Shadrinsk: SHGPI 2013, N N 4.-S.32-37
Platon. Laws. - M .: Thought, 1999. - 832 p.
Sukhomlinsky V.A. The birth of the citizen. / Vasiliy Sukhomlinsky / ed. 2nd. - M .: "Young Guard", 1971. - 336 p.
Ushinsky K. Man as a subject of education (experience of educational anthropology). / Konstantin Ushinsky / Ed. 4th, Volume 1 - St. Petersburg: Printing N.A.Lebedeva, 1879. - 482 p.
I. Yarullin Formation of a civic responsibility of students of pedagogical universities. - Kazan: Tatar Republican publishing "Heter", 2011. - 183 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 О. М. Карабань
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)