DOI: https://doi.org/10.30839/2072-7941.2015.54627

Освіта як система активного розвитку громадянської активності особистості

О. М. Карабань

Анотація


У статті автор розглянула вторинну соціалізацію особистості за П. Бергером та Т. Лукманом, а саме освіту як інститут розвитку громадянської активності особистості. Розглянуто історію цієї проблеми, сучасні дослідження, перспективні напрацювання. Автор звернула увагу на особливості формування громадянської активності в підлітковий період, розглянула найбільш ефективні концепції, призначені для роботи з дітьми в цей період.


Ключові слова


вторинна соціалізація; громадянська активність особистості; система освіти; педагог; підліток

Повний текст:

PDF

Посилання


Aristotle. Politics: op. in 4 vols. T.4 /Aristotle. - M.: Thought, 1999. - 320 p.

Babkina M.I. Formation of active citizenship teenagers in extracurricular educational work of secondary school: Author. Thesis ... candidate. ped. Sciences: 13.00.07 / MI Babkin; Inst problems. Education APS of Ukraine. - K., 2009. - 20 c.

Bazaluk O.A. Philosophy of Education in Sveti Novaya kosmolohycheskoy concept. Textbook / Oleg Bazaluk. - Kiev: Condor, 2010. - 458 p.

Bazaluk Oleg. "Hero of Ukraine about education": The first book / Oleg Bazaluk - Kiev: MFKO, 2014. - 56 p.

Bazaluk O.A. The model of the evolution of intelligent substance / O. Bazaluk / Philosophy and Cosmology 2014 (Volume 12) - Kiev: MFKO, 2014. S.165-196

Berger P., Lukman T. Social Construction of Reality. A treatise on the sociology of knowledge./ P. Berger, T.Lukman - M .: Medyum, 1995. - 323 p.

Bech I.D. Parenting Personality: In 2 book. Bk. 1. Personality oriented approach: theoretical and technological bases / ID Bech. - K .: Lybid, 2003. - 280 c.

Kant I. Works in six volumes (under Society. Ed. V.F. Asmus, A.V Guliga, T.I. Oizerman). T. 4, Part 1. - M .: Publishing House of the "Thought", 1965. - 544 p.

Comenius J. D. Locke, Jean-Jacques Rousseau, Pestalozzi I.G. Pedagogical heritage. - M .: Pedagogy, 1989. - 416 p.

Kuznetsova L.V. Formation and development of civil education of schoolchildren in Russia: the dissertation ... Doctors of pedagogical sciences: 13.00.01. / L.V. Kuznetsova - Moscow, 2007. - 372 p.

Kurichkis N.A. Education of social activity of pupils of orphaned establishments of initial vocational training: the dissertation ... The candidate of pedagogical sciences: 13.00.01 / Natalia A. Kurichkis; [A protection Place: Institute of Adult Education Ros. Acad. Education] St. Petersburg, 2011 - 264 c.

Lukashevich A. Citizenship as a result of civil identity: psychological discourse / A.M. Lukashevich // Problems of modern psychology. - 2014 - Vol. 24. - P. 467-477.

Maksimovskiy A.G. Civic education as a pedagogical problem / A. G. Maximovskyh, S.T. K Borisov // Herald Shadrinsk State Pedagogical Institute. - Shadrinsk: SHGPI 2013, N N 4.-S.32-37

Platon. Laws. - M .: Thought, 1999. - 832 p.

Sukhomlinsky V.A. The birth of the citizen. / Vasiliy Sukhomlinsky / ed. 2nd. - M .: "Young Guard", 1971. - 336 p.

Ushinsky K. Man as a subject of education (experience of educational anthropology). / Konstantin Ushinsky / Ed. 4th, Volume 1 - St. Petersburg: Printing N.A.Lebedeva, 1879. - 482 p.

I. Yarullin Formation of a civic responsibility of students of pedagogical universities. - Kazan: Tatar Republican publishing "Heter", 2011. - 183 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Аристотель. Политика: соч. в 4-х т. Т.4 / Аристотель. - М.: Мысль, 1999. - 320 с.

Бабкіна М. І. Формування активної громадянської позиції підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. І. Бабкіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c.

Базалук О.А. Философия образования в свете новой космологической концепции. Учебник / Олег Базалук. – Киев: Кондор, 2010. – 458 с.

Базалук Олег. "Герои Украины об образовании": Книга первая / Олег Базалук – Киев: МФКО, 2014. - 56 с.

Базалук О. А. Модель эволюции разумной материи / О.Базалук / Philosophy and Cosmology 2014 (Том 12) - Киев: МФКО, 2014. С.165-196

Бергер П., Лукман Т. Социальное конструирование реальности. Трактат по социологии знания. / П. Бергер, Т.Лукман – М.: Медиум, 1995. – 323 с.

Бех І. Д. Виховання особистості : У 2 кн. Кн. 1. Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади / І. Д. Бех. - К.: Либідь, 2003. - 280 c.

Кант И. Сочинения в шести томах (Под общ. ред. В. Ф. Асмуса, А. В. Гулыги, Т. И. Ойзермана). Т. 4, Ч.1. – М.: Изд-во "Мысль", 1965. – 544 с.

Коменский Я., Локк Д., Руссо Ж.-Ж., Песталоцци И. Г. Педагогическое наследие. – М.: Педагогика, 1989. – 416 с.

Кузнецова Л. В.. Становление и развитие гражданского воспитания школьников в России: диссертация ...доктора педагогических наук: 13.00.01. / Л. В. Кузнецова - Москва, 2007. - 372 с.

Куричкис Н. А. Воспитание социальной активности учащихся-сирот учреждений начального профессионального образования: диссертация ... кандидата педагогических наук: 13.00.01 / Наталья Анатольевна Куричкис; [Место защиты: Ин-т образования взрослых Рос. акад. образования] Санкт-Петербург, 2011 - 264 c.

Лукашевич О. М. Громадянськість як результат громадянського розвитку особистості: психологічний дискурс / О. М. Лукашевич // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 24. - С. 467-477.

Максимовских А. Г. Гражданское воспитание как педагогическая проблема /А. Г. Максимовских, С. Т. Борисова // Вестник Шадринского государственного педагогического института. - Шадринск:ШГПИ, 2013,N N 4.-С.32-37

Платон. Законы. – М.: Мысль, 1999. – 832 с.

Сухомлинский В.А. Рождение гражданина. / Василий Александрович Сухомлинский / изд. 2-е. – М.: «Молодая гвардия», 1971. – 336 с.

Ушинский К. Человек как предмет воспитания (опыт педагогической антропологии). / Константин Ушинский / Изд. 4-е, Том 1. – С.-Петербург: Типография Н.А.Лебедева, 1879. – 482 с.

Яруллин И.Ф. Формирование гражданской ответственности студентов педагогических вузов. - Казань: Татарское Республиканское издательство «Хэтер», 2011. – 183 с.





Copyright (c) 2015 О. М. Карабань

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN (print) 2072-1692, ISSN (on-line) 2072-7941