Вплив комунікацій на ціннісні орієнтири особистості
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2015.54629Ключові слова:
комунікації, особистість, масове суспільство, інформаційне суспільство, культураАнотація
У статті розглянуто процес масифікації комунікацій та її вплив на становлення культури особистості. Засоби масової комунікації увиразнюють модель реальності, а сама комунікація є одним з визначальних складових сучасного суспільства. Видокремлено чотири ступені-щаблі культурного модусу які впливають на інформаційний кругозір особистості. Проаналізовано розвиток інформаційного суспільства крізь призму часу.
Посилання
Andreev I., Nazarova L. Jelektronnaja zapadnja // Svobodnaja mysl'. – № 1/2014. – S. 123. (S. 122–135).
Bodrijjar Zh. Simvolicheskij obmen i smert' / Predisl. S. Zenkina. – M.: Dobrosvet, 2000. – 387 s.
Bodrijjar Zh. Soblazn / Perevod s francuzskogo Alekseja Garadzhi. – M. : Izdatel'stvo Ad Marginem, 2000. – 318 s.
Bodrijjar Zh. Sistema veshhej / Per. s franc. S.N. Zenkina. – M. : Jeditorial URSS, 2001. – 232 s.
Genis A.A. Bilet v Kitaj. – SPb : «Amfora», 2001. – 184 s.
Knjazeva M.L. Chelovek v informacionnom prostranstve: kul'turnyj modus lichnosti // Bibliotekovedenie. – 1996. – №6. – C. 79–86.
Mak-Ljujen M. Ponimanie media: Vneshnie rasshirenija cheloveka. – M. : Giperboreja, Kuchkovo pole, 2007. – 464 s.
Meljuhin I.S. Informacionnoe obshhestvo: istoki, problemy, tendencii razvitija // HHI vek: informacija i obshhestvo / Pod red. Ja.N. Zasurskogo. – M. : Izd-vo MGU mi. M.V. Lomonosova, 1999. – 208 s.
Rajt Je., Kostello S., Hejchen D., Sprjejg D. Klassovaja struktura amerikanskogo obshhestva // Sociologicheskie issledovanija. – 1984. – №1. – S. 151 – 158.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Р. І. Олексенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)