Масова людина, масова культура і засоби масової інформації як сутнісні ознаки суспільства масового споживання

Автор(и)

  • А. О. Бойко Інститут вищої освіти Національної академії політичних наук України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2015.54632

Ключові слова:

суспільство масового споживання, мегатренди розвитку, глобальна взаємодія, масова культура, засоби масової інформації, людина маси, масовий ефект

Анотація

Суспільство масового споживання – це той змістовний маркер сучасного соціуму, який ніхто з дослідників не ставить під сумнів. Причина такого консенсусу пояснюється тим, що суспільство масового споживання має чимало структурних складових, які забезпечують йому саме такий статус. Йдеться про глобальну взаємодію, мегатренди розвитку, масову культуру, засоби масової інформації і, звичайно ж, людину маси, яка є не лише квінтесенцією інших структурних компонентів суспільства масового споживання, а й набуває ознак спонукального чинника явищ і процесів, в основі яких лежить масовий ефект. 

Біографія автора

А. О. Бойко, Інститут вищої освіти Національної академії політичних наук України

Аспірант

Посилання

Bodriyyar Zh.Sistema veshchey / Zh. Bodriyyar : [ per. s frants. S.N. Zenkina]. – M. : Editorial URSS, 2001. – 232 s.

Giddens A. Oposredovanie opyta / A. Giddens // Nazarov M.M. Massovaya kommunikatsiya v sovremennom mire. – M. : Izd-vo AltGTU, 2000. – 240 s.

Mezhuev V.M. Ideya kultury. Ocherki po filosofii kultury / V.M. Mezhuev. – M. : Universitetskaya kniga, 2012. – 406 s.

Mol A. Sotsiodinamika kultury: [per. s fr. ] / Pod red. B.V. Biryukovoy. – M. : Nauka, 1973. – 410 s.

Moskovichi S. Vek tolp: Istoricheskiy traktat po psihologii mass: [ per. s fr.] / S. Moskovichi. – M. : Rubikon, 1996. – 418 s.

Nazarov M.M. Massovaya kommunikatsiya v sovremennom mire: metodologiya issledovaniya i praktika analiza / M.M. Nazarov. – M. : Editorial URSS, 2000. – 240 s. 7. Raygorodskiy D.Ya. Psihologiya mass. Hrestomatiya / D.Ya. Raygorodskiy. – M. : Izdatelskiy dom «BAHRAH-M», 2010. – 592 s. 8. Rayt E., Kostello S., Heychen D., Spreyg D. Klassovaya struktura amerikanskogo obshchestva / E. Rayt, S. Kostello, S. Heychen, D. Spreyg // Sotsiologicheskie issledovaniya. – 1984. – №1. – S. 152–159.

Samosudova G.G. Hudozhestvennyy tekst – subektivnyy obraz obektivnogo mira / G.G. Samosudova // Kontseptualnaya kartina mira i interpretativnoe pole teksta s pozitsiy lingvistiki, zhurnalistiki i kommunikativistiki. – Barnaul : Izd-vo AltGTU, 2000. – S. 118–182.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-27

Номер

Розділ

Філософія