Віртуалізація підприємницької діяльності в умовах інформатизації суспільства

Автор(и)

  • Р. О. Дяченко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2015.54889

Ключові слова:

підприємницька діяльність, суспільство, віртуальна реальність, симуляція, симулякри

Анотація

У статті здійснена спроба філософського аналізу змін підприємницької діяльності в контексті інформатизації суспільства. Констатовано, що під дією процесів інформатизації підприємницька діяльність віртуалізується. Зазначено, що позитивні зміни підприємницької діяльності пов’язані з інноваціями і прогнозуванням наслідків прийняття рішень. Деструктивний же характер пов’язаний із поширенням спекулятивно-обманних технологій і втечею бізнесу від соціальної відповідальності 

Біографія автора

Р. О. Дяченко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Аспірант кафедри філософії гуманітарних наук

Посилання

Rheingold H. Virtuelle Welten und Reisen im Cyberspace / H. Rheingold. -New York, 1991.- 196 p.

The Information Society: Sat. - M .: OOO "Publishing AST", 2004. - 507p.

Skvortsov LV Information Culture and integral knowledge / DV Skvortsov. - M .: Publishing House MBA, 2011.- 440 p.

Panarin AS Postmodernism and Globalization: the project owners liberation from social and national obligations // Problems of Philosophy. 2003. № 6. - S. 16-36.

Philosophical Encyclopedic Dictionary / VI Shynkaruk (Chairman redkol.). - K .: outline, 2002. - 742 p.

Frank SL The meaning of life / SL Frank // Problems of Philosophy. - 1990. - №6 - S. 69-131.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-27

Номер

Розділ

Філософія