DOI: https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.67329

Драматургічний підхід І. Гофмана в структуруванні простору моди

О. В. Скалацька

Анотація


Мета роботи полягає у експлікації можливостей драматургічного підходу І. Гофмана для аналізу моди як простору. Можна виокремити два рівні осмислення концепції І. Гофмана: індивідуальний та надіндивідуальний, які поєднуються у просторовому вимірі. Зональний розподіл моди згідно драматургічному підходу розкриває її взаємозв’язок з іміджем. Драматургічний підхід дозволяє простежити динаміку в просторі моди для розкриття її онтологічних характеристик, пов’язаних з простором і часом. Дуалізм розмежування та єдності зон, їх динамізм демонструють збіг іміджу та моди у просторовому рівні. Аналізується сезонний показ весна-літо 2015 українського бренда Domanoff 


Ключові слова


мода; імідж; простір; драматургічний підхід; зональний розподіл; соціальне утворення; одяг

Повний текст:

PDF

Посилання


Goffman E. The Presentation of Self in Everyday Life. Moscow, «KANON-press-Ts», «Kuchkovo pole», 2000. — 304 p.

Dagaeva Ye.A. Dramaturgical approach to the study of the image as a socio-psychological component / Ye. Dagaeva // Chelovek. Soobshchestvo. Upravlenie. — Human. Community. Office. — 2010. — issue 3. — P. 14—21.

Lisiak A. Fieldwork and Fashion: Gendered and Classed Performances in Research Sites [Virtual Resource] / Agata Lisiak. // Forum : Qualitative Social Research. — 2015. — Vol. 16 (2). — Access Mode : URL : http://www.qualitative-research.net/index.php/fqs/article/view/2334/3789. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

Miller H. The Presentation of Self in Electronic Life: Goffman on the Internet [Virtual Resource] / Hugh Miller // Embodied Knowledge and Virtual Space Conference Goldsmiths' College, University of London. — 1995. — Access Mode : URL : http://www.douri.sh/classes/ics234cw04/miller2.pdf. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

Press. Domanoff S/S [Virtual Resource]. — Access Mode : URL : http://www.domanoff.com.ua/ru/collections/spring-summer-15/ss-2015-press.html . — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

Reichart L., Sanderson J., Sanderson S. I’m Going to Instagram It! An Analysis of Athlete Self-Presentation on Instagram [Virtual Resource] / Lauren Reichart Smith and Jimmy Sanderson // Journal of Broadcasting & Electronic Media. — June2015. — Vol. 59 Issue 2. — P. 342—358. — Access Mode : URL : http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/08838151.2015.1029125. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

Schau H. J., M. C. Gilly M. C. We Are What We Post? Self-Presentation in Personal Web Space [Virtual Resource] / Hope Jensen Schau Mary C. Gilly //Journal of Consumer Reseach. — 2003. — Vol. 30. — P. 385—404. — Access Mode : URL : http://www.semanticfoundry.com/docs/WeAreWhatWePost.pdf. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Гофман И. Представление себя другим в повседневной жизни / Ирвинг Гофман ; [пер. с англ. А.Д. Ковалева]. — М. : «КАНОН-пресс-Ц», «Кучково поле», 2000. — 304 с. — (Малая серия «LOGICA SOCIALIS» в серии «Публикации Центра Фундаментальной Социологии»).

2. Дагаева Е. А. Драматургический подход к изучению имиджа как социально-психологического компонента / Е. А. Дагаева // Человек. Сообщество. Управление. — 2010. — № 3. — С. 14—21.

3. Lisiak A. Fieldwork and Fashion: Gendered and Classed Performances in Research Sites [Virtual Resource] / Agata Lisiak. // Forum : Qualitative Social Research. — 2015. — Vol. 16 (2). — Access Mode : URL : http://www.qualitative-research.net/index.php/fqs/article/view/2334/3789. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

4. Miller H. The Presentation of Self in Electronic Life: Goffman on the Internet [Virtual Resource] / Hugh Miller // Embodied Knowledge and Virtual Space Conference Goldsmiths' College, University of London. — 1995. — Access Mode : URL : http://www.douri.sh/classes/ics234cw04/miller2.pdf. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

5. Press. Domanoff S/S [Virtual Resource]. — Access Mode : URL : http://www.domanoff.com.ua/ru/collections/spring-summer-15/ss-2015-press.html . — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

6. Reichart L., Sanderson J., Sanderson S. I’m Going to Instagram It! An Analysis of Athlete Self-Presentation on Instagram [Virtual Resource] / Lauren Reichart Smith and Jimmy Sanderson // Journal of Broadcasting & Electronic Media. — June2015. — Vol. 59 Issue 2. — P. 342—358. — Access Mode : URL : http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/08838151.2015.1029125. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

7. Schau H. J., M. C. Gilly M. C. We Are What We Post? Self-Presentation in Personal Web Space [Virtual Resource] / Hope Jensen Schau Mary C. Gilly //Journal of Consumer Reseach. — 2003. — Vol. 30. — P. 385—404. — Access Mode : URL : http://www.semanticfoundry.com/docs/WeAreWhatWePost.pdf. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.





Copyright (c) 2016 О. В. Скалацька

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN (print) 2072-1692, ISSN (on-line) 2072-7941