Драматургічний підхід І. Гофмана в структуруванні простору моди

Автор(и)

  • О. В. Скалацька Одеський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.67329

Ключові слова:

мода, імідж, простір, драматургічний підхід, зональний розподіл, соціальне утворення, одяг

Анотація

Мета роботи полягає у експлікації можливостей драматургічного підходу І. Гофмана для аналізу моди як простору. Можна виокремити два рівні осмислення концепції І. Гофмана: індивідуальний та надіндивідуальний, які поєднуються у просторовому вимірі. Зональний розподіл моди згідно драматургічному підходу розкриває її взаємозв’язок з іміджем. Драматургічний підхід дозволяє простежити динаміку в просторі моди для розкриття її онтологічних характеристик, пов’язаних з простором і часом. Дуалізм розмежування та єдності зон, їх динамізм демонструють збіг іміджу та моди у просторовому рівні. Аналізується сезонний показ весна-літо 2015 українського бренда Domanoff 

Біографія автора

О. В. Скалацька, Одеський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі

Кандидат філософських наук, доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін

Посилання

Goffman E. The Presentation of Self in Everyday Life. Moscow, «KANON-press-Ts», «Kuchkovo pole», 2000. — 304 p.

Dagaeva Ye.A. Dramaturgical approach to the study of the image as a socio-psychological component / Ye. Dagaeva // Chelovek. Soobshchestvo. Upravlenie. — Human. Community. Office. — 2010. — issue 3. — P. 14—21.

Lisiak A. Fieldwork and Fashion: Gendered and Classed Performances in Research Sites [Virtual Resource] / Agata Lisiak. // Forum : Qualitative Social Research. — 2015. — Vol. 16 (2). — Access Mode : URL : http://www.qualitative-research.net/index.php/fqs/article/view/2334/3789. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

Miller H. The Presentation of Self in Electronic Life: Goffman on the Internet [Virtual Resource] / Hugh Miller // Embodied Knowledge and Virtual Space Conference Goldsmiths' College, University of London. — 1995. — Access Mode : URL : http://www.douri.sh/classes/ics234cw04/miller2.pdf. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

Press. Domanoff S/S [Virtual Resource]. — Access Mode : URL : http://www.domanoff.com.ua/ru/collections/spring-summer-15/ss-2015-press.html . — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

Reichart L., Sanderson J., Sanderson S. I’m Going to Instagram It! An Analysis of Athlete Self-Presentation on Instagram [Virtual Resource] / Lauren Reichart Smith and Jimmy Sanderson // Journal of Broadcasting & Electronic Media. — June2015. — Vol. 59 Issue 2. — P. 342—358. — Access Mode : URL : http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/08838151.2015.1029125. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

Schau H. J., M. C. Gilly M. C. We Are What We Post? Self-Presentation in Personal Web Space [Virtual Resource] / Hope Jensen Schau Mary C. Gilly //Journal of Consumer Reseach. — 2003. — Vol. 30. — P. 385—404. — Access Mode : URL : http://www.semanticfoundry.com/docs/WeAreWhatWePost.pdf. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-25

Номер

Розділ

Філософія