Драматургічний підхід І. Гофмана в структуруванні простору моди
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.67329Ключові слова:
мода, імідж, простір, драматургічний підхід, зональний розподіл, соціальне утворення, одягАнотація
Мета роботи полягає у експлікації можливостей драматургічного підходу І. Гофмана для аналізу моди як простору. Можна виокремити два рівні осмислення концепції І. Гофмана: індивідуальний та надіндивідуальний, які поєднуються у просторовому вимірі. Зональний розподіл моди згідно драматургічному підходу розкриває її взаємозв’язок з іміджем. Драматургічний підхід дозволяє простежити динаміку в просторі моди для розкриття її онтологічних характеристик, пов’язаних з простором і часом. Дуалізм розмежування та єдності зон, їх динамізм демонструють збіг іміджу та моди у просторовому рівні. Аналізується сезонний показ весна-літо 2015 українського бренда Domanoff
Посилання
Goffman E. The Presentation of Self in Everyday Life. Moscow, «KANON-press-Ts», «Kuchkovo pole», 2000. — 304 p.
Dagaeva Ye.A. Dramaturgical approach to the study of the image as a socio-psychological component / Ye. Dagaeva // Chelovek. Soobshchestvo. Upravlenie. — Human. Community. Office. — 2010. — issue 3. — P. 14—21.
Lisiak A. Fieldwork and Fashion: Gendered and Classed Performances in Research Sites [Virtual Resource] / Agata Lisiak. // Forum : Qualitative Social Research. — 2015. — Vol. 16 (2). — Access Mode : URL : http://www.qualitative-research.net/index.php/fqs/article/view/2334/3789. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.
Miller H. The Presentation of Self in Electronic Life: Goffman on the Internet [Virtual Resource] / Hugh Miller // Embodied Knowledge and Virtual Space Conference Goldsmiths' College, University of London. — 1995. — Access Mode : URL : http://www.douri.sh/classes/ics234cw04/miller2.pdf. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.
Press. Domanoff S/S [Virtual Resource]. — Access Mode : URL : http://www.domanoff.com.ua/ru/collections/spring-summer-15/ss-2015-press.html . — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.
Reichart L., Sanderson J., Sanderson S. I’m Going to Instagram It! An Analysis of Athlete Self-Presentation on Instagram [Virtual Resource] / Lauren Reichart Smith and Jimmy Sanderson // Journal of Broadcasting & Electronic Media. — June2015. — Vol. 59 Issue 2. — P. 342—358. — Access Mode : URL : http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/08838151.2015.1029125. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.
Schau H. J., M. C. Gilly M. C. We Are What We Post? Self-Presentation in Personal Web Space [Virtual Resource] / Hope Jensen Schau Mary C. Gilly //Journal of Consumer Reseach. — 2003. — Vol. 30. — P. 385—404. — Access Mode : URL : http://www.semanticfoundry.com/docs/WeAreWhatWePost.pdf. — Title from Screen. — Date of Access: 12 December 2015.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 О. В. Скалацька
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)