Спортивний менеджмент як новий науковий напрямок та дисципліна

Автор(и)

  • В. Є. Білогур Мелітопольський державний педагогічний універсітетімені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.67369

Ключові слова:

спортивний менеджмент, глобалізація, спортивний інститут, спортивна особистість, спортивна організація, спорт як соціокультурна система, самореалізація особистості

Анотація

В статті дається аналіз формування концепції спортивного менеджменту як нового наукового напрямку та дисципліни, що включає всі здобутки менеджменту, накопичені класиками менеджменту та реалізованими у сфері спорту. Проаналізовано основні принципи класичного (наукового) менеджменту та трансформовано в спортивний менеджмент; досліджено спортивний менеджмент в контексті соціально-культурно-історичної еволюції людства в умовах глобалізації; розкрито спортивний менеджмент як сукупність проблем соціуму, особистості, спорту, що представляють собою систему спортивних інститутів, ідей, особистостей; доведено, що спортивний менеджмент представляє собою соціокультурну і соціотворчу систему, яка може бути охарактеризована як цілісна соціокультурна система. Як результат дослідження - розкрито сутність спортивної організації як цілісності, що впливає на розвиток і саморозвиток особистості-спортсмена; виявлено спортивні проблеми організацій та напрями підвищення ефективності спортивного менеджменту як нового наукового напрямку та дисципліни

Біографія автора

В. Є. Білогур, Мелітопольський державний педагогічний універсітетімені Богдана Хмельницького

Доктор філософських наук, доцент, професор кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту

Посилання

The philosophy of the state anti-crisis management / ed.. doctor of Sciences, Professor V. Voronkova / (М..Azhazha, V. Bilohur., O.Postol., M.Maksimenok, N.Sapa, T.Romanenko). - Zaporizhzhya state engineering Academy. - Zaporozhye, ZSEA, 2014.- 292 p.

Sport Encyclopedia of Life Support Systems / A. D. Zhukov.- M .: UNESCO 2011.

Ibragimov M. The philosophy of sport as a new anthropological project: monograph / M.M. Ibragimov. - K .: NUFVSU, publishing house "Olympus. lit. ", 2014. - 296 p.

Bilohur V. E.Philosophy of Sport: theoretical and methodological context. Monograph / V.Bilohur.- Dnepropetrovsk: Accent PP, 2013.4.- 264 p.

Schaaf F. Sports marketing. - M.: Information and publishing house "Filin", 1998. - 464 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-25

Номер

Розділ

Філософія