Філософсько-антропологічні пріоритети у підготовці фахівців нафтогазового профілю
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.71175Ключові слова:
філософська антропологія, педагогіка, культурна глобалізація, духовна субстанція, художньо-естетичні орієнтири, інноваціїАнотація
В статті актуалізовано новітні педагогічні розробки специфіки викладання гуманітарних дисциплін в технічних вузах. Вказано на філософсько-антропологічні пріоритети та рефлексії у формуванні наукового світогляду майбутніх спеціалістів нафтогазової галузі. Обгрунтовано, що модернізація та реформування освіти у галузі гуманітарних наук, а зокрема тих, що викладаються при підготовці фахівців інженерно-технічних спеціальностей вимагають постійного удосконалення, естетизації. В полеміці з відчуженням, оречевленням та фетишизацією формуються інноваційні філософські проекти, їх досягнення залучаються до педагогічного процесуПосилання
Rozvytok pedahohichnoi maisternosti vykladacha vyshchoho navchalnoho zakladu nepedahohichnoho profiliu v umovakh informatsiino-tekhnolohichnoho suspilstva: kolektyvna monohrafiia / [Ziaziun I.A., Lavrinenko O.A., Soldatenko M.M., Pylypchuk V.V., Borovik O.M., Semenoh O.M., Hryshchenko O.A., Leshchenko M.P., Orlov V.F., Ivanova T.V., Trynus O.V., Padalka O.S.] / za red. akad. A. Ziaziuna. - K.: Pedahohichna dumka, 2012. - 390 s.
Rozvytok pedahohichnoi maisternosti vykladacha v umovakh informatsiinoho suspilstva: kohnityvnyi aspekt: monhrafiia / Soldatenko M. М. - K.: Pedahohichna dumka, 2012.- 168 s.
Kultura pedahohichnoho menedzhmentu vykladacha VNZ nepedahohichnoho profiliu: posibnyk / Ivanova T.V.- K.: Pedahohichna dumka, 2012. — 137 s.
Merab Mamardashvili. Soznaniie i tsyvilizatsiia // Kak ia ponimaiu filsofiiu - М.: Progress, 1992. - S.107-147.
Dolgov К. М. Ot Kirkehora do Kamiu: Filosofiia. Estetika. Kultura. – М.: Iskusstvo, 1990. - 399 s.
Teiiar de Sharden P. Fenomen cheloveka. - М.: Nauka, 1987. – 240 s.
Tabachkovskyi V. H. U poshukakh nevtrachenoho chasu: (narysy pro tvorchu spadshchynu ukrainskykh filosofiv-shistdesiatnykiv). – К.: Parapan, 2002. - 300 s.
Skalska D.М. Estetychni vymiry filosofsko-antropolohichnykh vchen XX stolittia: [Monohrafiia] / Dariia Mykolaivna Skalska – Ivano-Frankivsk NTUNH, “Fakel”, - 2003. - 231s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Д. М. Скальська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)