Філософсько-освітня направленість іtunes u як можливість реалізації індивідуальних потреб особистості в освіті

Автор(и)

  • I. V. Strashko Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.71177

Ключові слова:

iTunes університет, подкаст, освітній потенціал, глобальний освітній процес, самоосвіта, самореалізація, мовна освіта

Анотація

В статті проаналізовано потенціал іTunes університету в якості інструменту, який дозволяє реалізувати особисті потреби в освіті, самоосвіті та самореалізації. Показано, що ціннісні аспекти застосування іTunes U включають в себе епістемологічні, освітні, творчі можливості; відкритість, різноманітність і гетерогенність ресурсів; багатофункціональність і інтерактивність. Зроблено висновок, що ефективне практичне застосування іTunes U в національних реаліях повинне включати в себе розробку і реалізацію стратегії на основі існуючого зарубіжного досвіду, її адаптацію до конкретних цілей і завдань викладання і навчання

Біографія автора

I. V. Strashko, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

старший викладач кафедри романо-германської філології 

Посилання

Altbach P. G., Reisberg L., Rumbley L. E. Trends in global higher education: Tracking an academic revolution [Electronic resource] / P. G. Altbach, L. Reisberg, L. E. Rumbley – 2009. – Mode of access: http://www.uis.unesco.org/Library/Documents/trends-global-higher-education-2009-world-conference-en.pdf . – Last access: 23.03.2016. – Title from the screen.

Fenomen universytetu v konteksti «suspilʹstva znanʹ»: [Monohrafija] / avtorsʹkyj kolektyv: V.P. Andruščenko, V.P. Bex, M.I. Bojčenko, I.V. Vojtjuk, O.Je. Homilko, L.S. Horbunova, M.V. Hrycenko, S.V. Kurbatov, I.F. Nadolʹnyj, L.M. Pančenko, Je.A. Pinčuk, I.M. Predborsʹka, S.V. Prolejev, I.V. Stepanenko, D.V. Ševčuk, O.M. Šypko, A.O. Jarošenko. – K., 2014. – 256 s.

Humenjuk A. M. Stanovlennja nelinijnoho myslennja pedahoha v umovax modernizaciji vyščoji pedahohičnoji osvity [Tekst]: dys. na zdobuttja naukovoho stupenja kand. filosof. nauk: 09.00.10: zaxyščena 21.01.11: zatv. 14.02.10 / Humenjuk Anna Mykolajivna. – K., 2010. – 182 s.

iTunes U Course Guidelines [Electronic resource] – Mode of access: https://www.apple.com/education/ipad/itunes-u/pdfs/iTunesU_CourseCreation.pdf . – Last access: 04.08.2015. – Title from the screen.

iTunes U Guidelines. Creating your course [Electronic resource] – Mode of access: https://www.apple.com/support/itunes-u/docs/iTunesU_Course_Guidelines_011912.pdf. – Last access: 03.08.2015. – Title from the screen.

Jaspers K. Ydeja unyversyteta (per. s nem. T.V. Tjahunovoj; pod obšč. red. M.A. Husakovskoho) // Mynsk: BHU. – 2006.

Kurbatov S. V. Fenomen universytetu v konteksti časovyx ta prostorovyx vyklykiv: [Monohrafija] / S. V. Kurbatov. – Sumy: Universytetsʹka knyha, 2014. – 262 s.

McKinney D., Dyck J. L., Luber E. S. iTunes University and the classroom: Can podcasts replace Professors? [Electronic resource] / D. McKinney, J. L. Dyck, E. S. Luber // Computers & education. – 2009. – Vol. 52. – №. 3. – P. 617-623. – Mode of access: http://www.brown.uk.com/teaching/qualitativepostgrad/mckinney.pdf . – Last access: 27.09.2015. – Title from the screen.

Toffler A. Future shock [Electronic resource] / A.Toffler // New York: Bantam Books. – 1970. – Т. 399. – Mode of access: http://eindtijdinbeeld.nl/EiB-Bibliotheek/Boeken/Future_Shock_-_Alvin_Toffler_-.pdf . – Last access: 07.11.2014. – Title from the screen.

Žyžko T. A. Teoretyčni zasady rozvytku universytetsʹkoji osvity: jevropejsʹkyj kontekst [Tekst]: avtoref. dys. na zdobuttja naukovoho stupenja d-ra filosof. nauk: 09.00.10 / Žyžko Tetjana Anatolijivna. – K., 2011. – 34 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-10

Номер

Розділ

Філософія