Cпін-офф-технології сценарування в мобілізації споживачів і політичних прихильників

Автор(и)

  • М. А. Лепський Запорізький національний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.86482

Ключові слова:

спін-офф-технології, сценарування, споживачі, політичні прихильники, блокбастер, пертайлінг, технологія візуалізації

Анотація

Стаття присвячена дослідженню процесуальних основ, соціально часової та просторової специфіки спін-офф-технології сценарування у мобілізації політичних прихильників та споживачів. У статті автор досліджує образ та технологічний зміст блокбастера та процес його пертайлінгу у рекламну та політичну сфери. У дослідженні розглядається використання успіху блокбастера як віртуальної події у пріквелах, сіквелах за часовою модальністю; сайдсторі, мідквел, інтерквел, як зміщення центру подій або зв’язування центрів. Театралізація, як технологія візуалізації політичних та економічних подій, стає основою для впровадження спін-офф-технології не тільки у мімесісі, творчому наслідуванні індустрії розваг, але й у політичній та економічній сферах.

Біографія автора

М. А. Лепський, Запорізький національний університет

Доктор філософських наук, професор, декан факультету соціології і управління

Посилання

Politics Invades Hollywood. By Michael Cieply. March 13, 2016, // http://www.nytimes.com/2016/03/14/business/media/politics-invade-hollywood.html

Elbers A. Strategіya blokbastera. Uroki marketingu vіd lіderіv іndustrії rozvag. / Anita Elbers. – Per z angl Yu. Kornilovich – M: Mann, Іvanov і Ferber, 2014. – 336 s.

Defending the German language. Signs of the Zeitgeist. The vain battle to promote German, May 27th 2010, BERLIN// http://www.economist.com/node/16218324

Peretyatko Varvara Kino, ne vyzyvayushchee emotsiy, ne mozhet byt' massovym (21 iyulya 2015) //http://slon.ru/calendar/event/1130932/

Kak poyavilos' slovo "Blokbaster"? 2012-12-17 22:39:00 //http://masterok.livejournal.com/535790.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-20

Номер

Розділ

Філософія