Cпін-офф-технології сценарування в мобілізації споживачів і політичних прихильників

М. А. Лепський

Анотація


Стаття присвячена дослідженню процесуальних основ, соціально часової та просторової специфіки спін-офф-технології сценарування у мобілізації політичних прихильників та споживачів. У статті автор досліджує образ та технологічний зміст блокбастера та процес його пертайлінгу у рекламну та політичну сфери. У дослідженні розглядається використання успіху блокбастера як віртуальної події у пріквелах, сіквелах за часовою модальністю; сайдсторі, мідквел, інтерквел, як зміщення центру подій або зв’язування центрів. Театралізація, як технологія візуалізації політичних та економічних подій, стає основою для впровадження спін-офф-технології не тільки у мімесісі, творчому наслідуванні індустрії розваг, але й у політичній та економічній сферах.


Ключові слова


спін-офф-технології; сценарування; споживачі; політичні прихильники; блокбастер; пертайлінг; технологія візуалізації

Повний текст:

PDF

Посилання


Politics Invades Hollywood. By Michael Cieply. March 13, 2016, // http://www.nytimes.com/2016/03/14/business/media/politics-invade-hollywood.html

Elbers A. Strategіya blokbastera. Uroki marketingu vіd lіderіv іndustrії rozvag. / Anita Elbers. – Per z angl Yu. Kornilovich – M: Mann, Іvanov і Ferber, 2014. – 336 s.

Defending the German language. Signs of the Zeitgeist. The vain battle to promote German, May 27th 2010, BERLIN// http://www.economist.com/node/16218324

Peretyatko Varvara Kino, ne vyzyvayushchee emotsiy, ne mozhet byt' massovym (21 iyulya 2015) //http://slon.ru/calendar/event/1130932/

Kak poyavilos' slovo "Blokbaster"? 2012-12-17 22:39:00 //http://masterok.livejournal.com/535790.html


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Politics Invades Hollywood. By Michael Cieply. March 13, 2016, // http://www.nytimes.com/2016/03/14/business/media/politics-invade-hollywood.html

2. Елберс А. Стратегія блокбастера. Уроки маркетингу від лідерів індустрії розваг. / Анита Элберс. – Пер з англ Ю. Корнилович – М : Манн, Іванов і Фербер, 2014. – 336 с.

3. Defending the German language. Signs of the Zeitgeist. The vain battle to promote German, May 27th 2010, BERLIN// http://www.economist.com/node/16218324

4. Перетятко Варвара. Кино, не вызывающее эмоций, не может быть массовым (21 июля 2015) //http://slon.ru/calendar/event/1130932/

5. Как появилось слово "Блокбастер"? 2012-12-17 22:39:00 //http://masterok.livejournal.com/535790.html



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 М. А. Лепський

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN (print) 2072-1692, ISSN (on-line) 2072-7941