Освітня культура інформаційного суспільства в контексті глобалізаційної реальності

О. П. Кивлюк

Анотація


Освітня культура розглядається як відносно самостійна сфера людського буття, яка відображає специфічність культурних традицій та інновацій, що обумовлені визначеною системою цінностей інформаційного суспільства в контексті глобалізаційної реальності.


Ключові слова


інформаційне суспільство; глобалізація; освітня культура

Повний текст:

PDF

Посилання


Kolesnikova I.A. Culture of continuous education: justification of the concept / I.A. Kolesnikovfa // Scientific Quarterly Electronic Journal " Continuing educationof XXI century". - Issue 1 (5) – Kareliya Respublic, Petrozavodsk: 2014 - [Electron resource]. - Access mode: http://petrsu.ru/

Kochetkova O.H., Ostroumova H.N. Information and Education Culture student of the University / O.H. Kochetkova, H.N.Ostroumova // [Electron resource]. - Access mode: http: //cyberleninka.ru/article/n/informatsionno-obrazovatelnaya-kultura-studenta-vuza.

Ortega - Gasset, J. Selected proceedings; transl., from Spanish / compiler., pref ., and gen., editor M. Rutkevich. - M .: All World, 1997. - 704 p.

Otych O. Cultural pedagogical paradigm such as a methodological basis of modern education / O. Otych //[Electron resource]. - Access mode: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Moztm/2010_5/21.pdf.

Radugin O.A. Educational Society Culture such as a holistic social phenomenon / O.A.Radugina // Philosophy and education.- №1, - M: 2011 - S.130-141.

Philosophical Encyclopedic Dictionary. - K .: Abris, 2002. - 742 p.

Hampden-Turner C., Trompenaars A., Seven culture of capitalism: value systems of wealth in USA, Japan, Germany, France, , Great Britain, Sweden, Holland. Varna, IR "TedIna", 1995.

Yakubovska M. The cultural paradigm in scientific heritage I. A. Zyazyuna / M. Yakubovska // Pedagogy and Psychology of Professional Education: scientific and methodological magazine. - № 1-2.- Lviv: 2015.- pp 189 - 199.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Колесникова И. А. Культура непрерывного образования: к обоснованию понятия / И.А. Колесникова // Научный электронный ежеквартальный журнал «Непрерывное образование: ХХІ век». – Выпуск 1(5), – Республика Карелия, Петрозавлдск : 2014. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://petrsu.ru/

Кочеткова О. Г., Остроумова Е. Н. Информационно-образовательная культура студента ВУЗа / О. Г. Кочеткова, О. Н. Остроумова// [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/informatsionno-obrazovatelnaya-kultura-studenta-vuza.

Ортега-и-Гассет, Х. Избранные труды: перев. с исп. / сост., предисл. и общ. ред. А. М. Руткевича. – М.: Весь Мир, 1997. – 704 с.

Отич О. Культурологічна педагогічна парадигма як методологічна основа сучасної освіти/ О. Отич // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Moztm/2010_5/21.pdf.

Радугина О.А. Образовательная культура общества как целостный социальный феномен / О. А. Радугина// Философия и образование. - №1. – М : 2011. – С.130-141.

Філософський енциклопедичний словник. – К .: Абрис, 2002. – 742 с.

Хемпдън-Търнър, Ч., Тромпенаарс, А. Седемте култури на капитализма: ценностни системи за забогатяване в САЩ, Япония, Германия, Франция, Великобритания, Швеция, Холандия. Варна, ИК “ТедИна”, 1995.

Якубовська М. Культурологічна парадигма у науковій спадщині І. А. Зязюна / М. Якубовська // Педагогіка і психологія професійної освіти : науково- методичний журнал. - 2015.- № 1-2.- Львів: 2015.– С. 189 – 199.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 О. П. Кивлюк

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN (print) 2072-1692, ISSN (on-line) 2072-7941