Світоглядний потенціал гуманітарної освіти як фактор сталого розвитку сучасного українського суспільства

Автор(и)

  • Т. М. Черниш Спеціалізована школа №155 з поглибленим вивченням англійської мови (Київ, Україна), Україна

DOI:

https://doi.org/10.30839/2072-7941.2017.94478

Ключові слова:

багатовимірна сутність, світоглядний потенціал, гуманітарна освіта, глобалізація, напрямки розвитку, деформація цінностей, антропоцентризм

Анотація

Проаналізовано феномен багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної освіти в умовах глобалізації та здійснено  концептуалізація основних напрямків розвитку багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної освіти в умовах глобалізації. Проаналізовано глобалізаційні тенденції, в контексті яких розвивається багатовимірна сутність світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, та які впливають на розвиток гуманітарної освіти. Виявлено причини деформації цінностей, що впливають на складову світоглядного потенціалу гуманітарної освіти; та проаналізоівано принципи багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, що включає соціальну і гуманістичну спрямованість. Як висновок, обґрунтовано багатовимірну сутність світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, що представляє собою форму антропологічного, психологічного та аксіологічного антропоцентризму

Біографія автора

Т. М. Черниш, Спеціалізована школа №155 з поглибленим вивченням англійської мови (Київ, Україна)

Вчитель початкових класів

Посилання

Bazaluk O. Formation of the image of the man of the future as a strategic goal of the philosophy of education / O. Bazaluk // Education and management. 2010. T 13. No. 2/3/ Pp. 49-55.

Bìlogur V. E. Formation of the concept of an integral personality: theoretical and methodological dimensions / Bìlogur V. E. // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.]. Zaporizhzhya: Publishing ZDIA, 2014. Issue 59. Pp. 192-203.

Bìlogur V. E. Ideological orientation of students : trends in transition society: [Monograph] / V. E. Bìlogur. – Dnepropetrovsk : Thresholds, 2011. 311 s.

Voronkova V. G. Ratio of the person and of society as a sort of immanent contradictions in the man / V. G. Voronkova // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy : [GS Sciences etc.]. –Zaporozhye: Publishing ZDIA, 2010. Issue 42. Pp. 14-24.

Voronkova V. G. Formirovanie new mirovozzreniâ, new rights, new society of the future: [Monografiâ] / V. G. Voronkova/ Who and as vospityvat′ in podrastaûŝih pokoleniâh // edited. O. A. Bazaluka. Кyiv : Izdatel′skij DOM "Skif ". 2012. T. 2. Pp. 134-152.

Voronkova V.G. Formation of informational culture of personality as a condition of successful human adaptation to living in the information society / V.G. Voronkova // Gìleâ: scientific Bulletin: scientific papers / goal. Ed. Prof. V. M. Vaškevič. K.: Publishing House hileya, 2014. Issue. 86. Pp. 198-203.

Voronkova V. G. Philosophy of globalization: socìoantropologìčnì, and socio-economic and socio-cultural dimensions. [Monograph] / V.G. Voronkova. Zaporizhzhya: ZDIA, 2010. 272 s.

Kremen V. Philosophy lûdinocentrizmu strategies of educational space / Vasyl Kremin : Pedagogical thought, 2009. 520 s.

Maksimenuk M. Yu., Nіkіtenko V. O. Іnformacіjno-komunіkativne suspіl 'stvo rіznovid skladnoї sustemu socіal' noї vzaemodії | M.Yu.Maksimenuk, V.O.Nіkіtenko / / Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.]. Zaporozhye: Publishing ZDIA. 2016. Issue 66. Pp. 266-278.

Nikitenko Vitalina. Сonceptualization of geo-cultural values in the process of teaching of foreign language / Nikitenko Vitalina // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.]. Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2016. Issue 64. Pp. 255-259.

Savchenko S. V. Philosophy of the global information society as the civìlìzacìjna paradigm of the development of modern society / S.V. Savchenko // Gìleâ: scientific Bulletin: [GS Sciences Ave]-k.: Publishing House of SCIENCE LLC NVP "," BELIEVE ", 2014. Issue. 90. Pp. 194-198.

Sosnin O. V., Voronkova V. G., Ažaža M. A. Philosophy of humanistic management (socio-political, socio-economic, socio-anthropological dimensions): textbook / A. V. Sosnin, V. G. Voronkova, M. A. Ažaža. Zaporizhzhya: Wild field, 2016. 356 s.

Chernysh T. M.. Cultural markers of svìtoglâdnogo potential humanitarian education in terms of the language of globalization in the 21st century / T. M. Chernysh // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.]. Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2016. Issue. 65. Pp. 153-163.

Chernysh T. M.. Methodology research of information-communicative potential humanitarian worldview in the globalization / T. M. Chernysh // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy: [GS Sciences etc.]. Zaporizhzhya : publishing ZDIA, 2016. Issue. 66. Pp. 64-77.

Kyvliuk O. P. Some psychological and pedagogical questions study computer science in junior / O. P. Kyvliuk // Computer in the school and family. Kiev: Institute of Pedagogics of Ukraine. 2000. Issue 2. Pp. 38-41.

Kyvliuk O. P. Capabilities of basics of computer science in elementary school / O. P. Kyvliuk / Computer in the school and family. Kiev : Institute of Pedagogics of Ukraine. 2001. Issue 5. Pp. 33-34.

Kyvliuk O. P. Analysis of the scientific research on the problems of Informatics in elementary school / O. P. Kyvliuk // Informatics and information technologies. Kiev: Publ. "education of Ukraine". 2006. Issue 6. Pp. 69-72.

Kyvliuk O. P. The formation elements of computer platform savvy junior high school students: DIS. … the candidate of pedagogical sciences: 13.00.09 (learning theory) / Olga Kyvliuk. Kyiv, 2017. 210 s.

Ryzhova I. S.. Design in technical universities of Ukraine/ I.S. Rižava // Humanitarian Bulletin of Zaporizhzhya State Engineering Academy : [GS Sciences etc.]. – Zaporizhzhya: publishing ZDIA, 2009. Issue. 37. Pp. 87-95.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-01

Номер

Розділ

Соціальна філософія та філософія історії