Теоретичні аспекти управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у позааудиторний час
DOI:
https://doi.org/10.30839/2072-7941.2016.86844Ключові слова:
діяльність, управління, планування, організація, самостійна робота, навчально-пізнавальна діяльність студентів у позааудиторний часАнотація
Стаття присвячена актуальним питанням управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у позааудиторний час. Розглянуто основні питання, необхідні для системного аналізу даного питання, а саме: діяльність, навчально-пізнавальна діяльність студентів в аудиторний і прозааудиторний час, управління, управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів, мета, мотив, організація, контроль, облік, планування, самостійна робота. Розглянуто підходи до організації даного виду навчального пізнання, представлено визначення самостійної роботи з позиції системного підходу з метою наступного її упорядкування.
Посилання
Boiko A.I. Philosophy of upgrading education in the system of market transformation: the World-philosophical analysis / A.I.- K.: Knowledge of Ukraine, 2009. -379 s.
Law of Ukraine "On higher education"/Supreme Council (BD), 2014, Pp. 37-38,
Klepko S. F. Ideal osìvčenostì for human beings in the 21st stollìttì: metaosvìta / S. F. Klepko /Bulletin of KNU names.- No. 992.- Pp. 94-100.
Kremen V. G. Education and science in Ukraine – the innovative aspects. Strategy. Implementation. Results / V.G. Kremin. K.: Diploma, 2005 – 448 s.
Kultaêva M. D. Futurologìčnì exploration of modern philosophy of education: theoretical construct and challenges their implementation / M.D. Kultaêva // Philosophical thought. 2012.-No 4. - Pp. 27-39.
Kucheraviy A. Fundamentals of independent educational activity: textbook. guidances. /A. Kinky, M. Balko. – Donetsk: DÛÌ LDUVS. E. O. Dìdorenka, 2010. -200 s.
Podmazin S.I. Ličnostno--orientirovanne Social′no obrazovanie filosofskoe: issledovanie. – Zaporizhzhya : Prosvita. -2000. -250 s.
Skotna N. The essence of globalization and its impact on the development of education in Ukraine / N. Skotna // Lûdinoznavčì the Studio. Philosophy/ -2012-Issue. 265. Pp. 71-83.
Sergei Terepyshchy. Modern educational landscapes: monograph / Sergey Terepyshchy / – Kyiv: Phoenix, 2016-309 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Л. В. Клименко, Муц Луай Файсал

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Подаючи текст статті до редакції, автор погоджується з тим, що авторські права на статтю переходять до видавця, при умові, якщо стаття приймається до публікації. Авторські права включають ексклюзивні права на копіювання, розповсюдження і переклад статті.
Автор зобов’язаний:
- нести відповідальність за достовірність представленої інформації та оригінальність поданих матеріалів своєї роботи до друку;
- зберігати за собою всі авторські права і одночасно надавати збірнику наукових праць право першої публікації, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал з підтвердженням авторства і первинності публікації у даному збірнику;
- відмова в публікації не обов’язково супроводжується роз’ясненням причини і не може вважатися негативним висновком відносно наукової і практичної цінності роботи.
Автори зберігають за собою авторські права на роботу і представляють збірнику наукових праць «Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії» право першої публікації роботи, що дозволяє іншим розповсюджувати дану роботу з обов’язковим збереженням посилань на авторів оригінальної праці і оригінальну публікацію у даному збірнику.
Автори зберігають за собою право заключати окремі контрактні домовленості, що стосуються не-ексклюзивного розповсюдження версії роботи в опублікованому вигляді (наприклад, розміщення її в книгосховищі академії, публікацію в монографії), з посиланням на оригінальну публікацію в збірнику наукових праць.
Автори мають право розміщати їх роботу в мережі Інтернет (наприклад, в книгосховищі академії чи на персональному сайті) до і під часу розгляду її в даному збірнику наукових праць, так як це може привести до продуктивного обговорення її даним збірником і великої кількості посилань на дану роботу (visnyk.zgia.zp.ua)